Foutje gespot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Foutje gespot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 14:39

Zou het niet handig zijn wanneer je op de knop 'foutje gespot' drukt, dat ie automatisch het bericht quote naar het foutjestopic? Nu moet je handmatig de url kopiƫren en daarna nog los het stuk tekst quoten en dat vind ik vaak al te veel werk als ik ff snel op mn telefoon zit. :+

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Foutje gespot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 15:43

Da's een goeie, Iris. Kan me voorstellen dat het handiger is als die link er automatisch bij komt te staan want dat scheelt inderdaad een handeling.
Ik ga even bij Bart en Shadow0 navragen of dit mogelijk is. Bedankt voor de tip :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Foutje gespot

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 15:49

Ik ook. Al meerdere keren op het punt gestaan een foutje door te geven maar het niet gedaan omdat ik werd doorgestuurd naar een topic en dan moet ik zelf de link zoeken ed? Te veel moeite, kan veel simpeler. Nu post ik soms als ik wat zie het gewoon in t topic zelf ipv "foutje gespot", dan heb ik al die moeite niet.

Urielle

Berichten: 50073
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 23:31

friendly schreef:
Ik ook. Al meerdere keren op het punt gestaan een foutje door te geven maar het niet gedaan omdat ik werd doorgestuurd naar een topic en dan moet ik zelf de link zoeken ed? Te veel moeite, kan veel simpeler. Nu post ik soms als ik wat zie het gewoon in t topic zelf ipv "foutje gespot", dan heb ik al die moeite niet.

Hartstikke lief en ik snap de beweegreden, maar we zien het daarna niet altijd meer helaas -O-

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 09:43

dat voorstel heb ik een tijd terug ook al gedaan, er zou naar gekeken worden, maar het was technisch gezien niet zo simpel.

Onderwerp: Spelfouten nieuwsberichten

Anoli schreef:
Lielle schreef:
Nog een vraag, kan de link 'foutje gespot' ook meteen de OP en link meenemen naar dit topic?

Goede vraag, ik ga het voorleggen aan de techneuten van Bokt :j
Wordt vervolgd :)

friendly
Berichten: 8398
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Foutje gespot

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:02

Urielle, dat snap ik. Maar als het zo omslachtig moet om een foutje te melden dan is dat wel wat er gebeurt. Het kost wellicht wat moeite vanuit bokt, maar als het bericht gequote wordt (of in elk geval de link van het topic automatisch verschijnt) scheelt dat al enorm.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17995
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:14

Ik pak meestal de pb knop als ik een foutje spot. Die knop 'foutje gespot' vind ik echt niks toevoegen, inderdaad te veel werk.

Ik weet alleen niet wat er nu gebeurt met de pb's, nou de NR allemaal onder 1 account posten. Nog niet uitgeprobeerd.

Urielle

Berichten: 50073
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-16 14:18

Lalidan schreef:
Ik weet alleen niet wat er nu gebeurt met de pb's, nou de NR allemaal onder 1 account posten. Nog niet uitgeprobeerd.

Dat komt uit op het centrale account. Degene die als eerste het account opent om berichten te plaatsen, pakt dan de PB op.

@Friendly: Ik begrijp je punt :j