Ik heb altijd een heleboel tabbladen open staan, waarvan minstens 2 met Bokt. Vraag me niet waarom, maar zo gebeurt het gewoon elke keer

Zo kan het gebeuren dat 1 tabblad waarop Bokt open staat langere tijd niet gebruikt wordt. Ik heb nu al een paar keer gehad dat als ik dan dat tabblad weer aanklikte er een melding stond dat ik 2 nieuwe pb's had (dus zo'n rondje met een 2 erin bij het envelopje rechtsboven, geen tekstmelding).
Automatisch klik ik dan op het envelopje, Bokt vernieuwd en er zijn géén pb's.
Ik krijg eigenlijk niet vaak pb's meer, dus het is ook niet zo dat ik in de tussentijd wel pb's heb mogen ontvangen maar dat deze al gelezen zijn ofzo. Het is gewoon een spookmelding, en ik snap niet hoe deze ontstaat.
Ik heb dit eigenlijk nog nooit gezien bij een tabblad wat ik wel steeds gebruik, het lijkt alleen te gebeuren bij een 'vergeten' tabblad.
Heb me nu al een paar keer voorgenomen om een screenshot ervan te maken, maar telkens als het gebeurt klikt er automatisch (nieuwsgierig haha) al op en dan is het dus weg en niet meer terug te krijgen.
Het is dus verder niet echt een probleem ofzo (De eerste keer heb ik me rotgezocht naar de pb's maar sindsdien weet ik dat ze gewoon niet bestaan) maar vind het gewoon best wel raar en ben benieuwd waar dit door zou kunnen komen