Bloggersteam

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jannepauli

Bloggersteam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-16 10:13

Op VN vandaag:
Citaat:
........is door ons uitgenodigd in het (nieuw opgezette) Bokt bloggersteam. Dit team zal voor Bokt op regelmatige basis blogs verzorgen.

Welk team? Wie doen daar aan mee? Kan ik er ergens meer over lezen?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 10:29

Hoi Jannepauli,

Het is de bedoeling om een team op te zetten van bloggers die schrijven over verschillende thema's en in verschillende stijlen. Deels hebben we zelf actief gezocht (bijvoorbeeld in het bloggerstopic of naar aanleiding van interessante, goedgeschreven topics). Deels hebben mensen zichzelf aangemeld, spontaan of in reactie op de mededeling dat we bloggers zochten. Deels zijn wij ingegaan op reacties vanuit Bokkers die aangaven welke bloggers er geapprecieerd worden. Het team is nog niet compleet. Ook is er een aantal personen die tijdelijk een blog gaan schrijven. Een voorbeeld daarvan was de reeks over de Mongol Derby.

Mocht je interesse hebben, dan kun je je nog steeds aanmelden bij mij, graag met een ingezonden proefblog en een uitleg over jouw voorkeuren en verwachtingen. Hebben we interesse, dan kunnen we daarna ook concrete afspraken en technische voorwaarden bespreken. :)

Heb je nog vragen, stel ze gerust aan me.