eerste fotomeeting 1 oktober surfplas vlaardingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lariss16

eerste fotomeeting 1 oktober surfplas vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-16 19:28

hallo, ik ben nu ongeveer 1 jaar fotograaf en organiseer zaterdag 1 oktober me eigen fotodag met 2 fotografen en wil nog een fotograaf erbij hebben en ben nog opzoek naar modellen dus als jou dit leuk lijkt het is bij surfplas in vlaardingen.

hoelaat & hoeveel foto`s, prijzen:
het is ongeveer van 10 uur tot 5 uur en de kosten zijn 10 euro per. persoon hier krijg je ong. 30 foto`s voor en dan kan je kiezen uit rijfoto`s portretfoto`s en kan je paard vrijheidsressuur dan zou ik je graag willen fotograferen omdat dit mijn eerste fotomeeting is en ik ook nog wel wat wil leren dus met modellen maakt t niet uit maar met fotograferen het liefst een beetje ervaren! aanmelden kan hieronder.

wil je een beetje kijken hoe je foto`s eruit komen te zien neem een kijkje op: www.larissaharingfotografie.nl

p.s. ik ben nieuw hier dus moet nog een beetje kijken hoe alles werkt dus als ik niet reageer dan weetje wrm.. :o

Fotograaf:
Naam:
Niveau:
Website/Facebook:

Model:
Naam:
Naam paard/hond:
Ras paard:
Foto paard ( in linkje graag):

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: eerste fotomeeting 1 oktober surfplas vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 21:36

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 14:06

Dit topic hoort niet thuis op FZ, maar op FM (FotoMeetings), maar helaas kan TS daar op dit moment nog niet posten, zoals Bellatrix hierboven ook al aangeeft. Daarom plaats ik voor nu hier een slotje. :)