Het lettertype is een andere en alles lijkt ineens dikgedrukt. Ligt dit aan de instellingen van mijn PC of heeft bokt de boel veranderd? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Het lettertype is een andere en alles lijkt ineens dikgedrukt. Ligt dit aan de instellingen van mijn PC of heeft bokt de boel veranderd?
?
Hier heb ik nergens last van.
Je zou dit kunnen proberen:Peppel01 schreef:Wellicht heeft het er mee te maken dat je computer systeem nogal oud is. Klopt het dat je nog met Windows 2008 werkt?
En nee ik werk dus niet in Windows 2008. Mijn instellingen van IE en FF staan op het oude model omdat ik dat prettiger vind, maar de PC is maar 3 jaar oud
En toen kon je al geen laps meer kopen met W-2008. BartVB schreef:Zou je eens kunnen kijken of deze pagina het wel normaal doet?
http://ftp.ij.net/apcpromotions/p-test.html
rina schreef:Peppel01 schreef:Wellicht heeft het er mee te maken dat je computer systeem nogal oud is. Klopt het dat je nog met Windows 2008 werkt?
Oud?? als jij windows 7 oud vind wel ja![]()
En nee ik werk dus niet in Windows 2008. Mijn instellingen van IE en FF staan op het oude model omdat ik dat prettiger vind, maar de PC is maar 3 jaar oud
En toen kon je al geen laps meer kopen met W-2008.
Maar als je je IE en FF op het nieuwe model zet. Lost dat dan je probleem op?
Helpt nl toch niet. Die instelling heeft niks met het lettertype te maken
En zolang ik de lap heb staat hij al zo, heeft dus 3 jaar gewoon normale letters gegeven en nu ineens niet meer. Zelfs Chrome stond zo, die is net een week of 2 in die nieuwe versie
rina schreef:Gaan we fijn niet doenHelpt nl toch niet. Die instelling heeft niks met het lettertype te maken
En zolang ik de lap heb staat hij al zo, heeft dus 3 jaar gewoon normale letters gegeven en nu ineens niet meer. Zelfs Chrome stond zo, die is net een week of 2 in die nieuwe versie
Anders weet ik het ook niet.
Je kan iig dit proberen: