Even voorstellen, Ponyta1985

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ponyta1985

Even voorstellen, Ponyta1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 15:37

Hallo allemaal,

Ik zit even te bedenken waar ik moet beginnen, van de ene kant wil ik graag wat anoniem blijven. Ik ben Ponyta1985. Waarom deze gebruikersnaam? Ponyta van de Pokemin Go en 1985 is het geboortejaar van mijn vriend.

Het is niet de eerste keer dat ik op bokt zit en zou het graag opnieuw proberen. Ik was destijds 25 en nu 28 en ben ook veranderd. Dat ik veranderd ben is de rede dat ik het weer opnieuw wil proberen. Doordat vorig jaar mijn vorige boktaccount is gespiderd en dit in mijn nadeel is gebruikt (Door die dingen openbaar op socal media te gooien) wil ik graag anoniem blijven. Misschien rinkelt er een belletje bij je en denk je mij toch te kennen. Houd dit dan svp voor je.

Op dit moment woon ik in Hoofddorp bij mijn vriend (hij is 30) en dat gaat erg goed. Mijn passies zijn paarden en fotografie en op het moment doe ik een basisopleiding fotografie. Daarnaast rijd ik op het moment niet, maar wil wel weer gaan rijden op een manege in de buurt. Wellicht kennen jullie een manege in de buurt, ik heb een fiets :).

Nou ik hoop dat het hier gezellig wordt en ik weer met plezier op bokt kan zitten :)

Groetjes,
Ponyta.

CurlyCoat

Re: Even voorstellen, Ponyta1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 15:41

Welkom Ponyta,
Wat jammer dat je je via je oude account niet meer op je gemak voelde hier..
Hopelijk zal je nu meer plezier hebben!

Ponyta1985

Re: Even voorstellen, Ponyta1985

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-16 13:12

Dank je wel Curlycoat, dat hoop ik ook.