Ik kan nu heel even snel bokt openen op een hele rare vreemde bokt die wit is. En kon ook even snel kijken of er al een topic was over dat bokt er al een paar uur er uit ligt. Maar zie niet dat er al een topic is, ben blijkbaar de enige met dit probleem?
Hoe kan dit? Kan op elke site behalve bokt, op zowel laptop, mobiel als pc niet.
Heel vreemd. Ik moet ook een hele poos laden om de pagina te laden. Ik kom er nu in ieder geval op, maar wel op een hele langzame en rare bokt. Iemand ideeen hoe ik dit kan oplossen op zowel mobiel als pc?
Nog steeds kom ik er niet in. Nu toevallig even maar hoop dat mijn post verzend. Cookies etc allemaal al gewist. Op laptop van mijn broer doet hij het ook niet.
Amado7
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-16 07:28
Zit nu in de trein dus kan qeer eventjes op bokt.
Zo ziet het er uit na 10 x laden. Maar vervolgens kan ik nergens op klikken.
Dat gebeurt bij mij heel af en toe als ik geen goede verbinding heb. Meestal werkt opnieuw laden bij mij wel, dus ik heb eigenlijk geen idee wat je anders kan doen
Bedankt voor je reactie Bart. Hij doet het vanmorgen plotseling wel op mijn mobiel. Zal eens kijken of ik nogmaals het cachegeheugen kan wissen op pc en laptop. Ben al blij dat ik iig op mijn mobiel er weer op kan! Thanks