Ik zal mij even netjes voorstellen voordat ik helemaal los ga met andere vragen in de subfora.
Ik ben Anne, een kwartje jong. De passie voor paardrijden vond ik ook toen mijn moeder met mij naar een boeren gat verhuisden als klein meisje. Daar werd ik verliefd. Toen we terug verhuisden ben ik begonnen met lessen en heb dat een jaar of 8, wekelijks gedaan. In de tussentijd heb ik ook tijden gehad waarop ik 2x leste of gewoon meer dan 2x per week reed. Op mijn 16e was ik klaar met rondjes rijden en had geen financiën voor een huur paard of eigenste.
Ik genoot alleen van springen maar vooral buiten rijden en dat is verrekte lastig zonder eigen paard of echt vast verzorg/huur paard. Dus stopte ik met wekelijks lessen en ging zo nu en dan wel eens met een ritje mee naar buiten.
Ik woon ondertussen in Engeland en heb recentelijk een fiets gekocht waarmee ik makkelijk naar de manage kan fietsen en heb gisteren na weer een les besloten de draad weer op te pakken en wekelijks te gaan rijden. Gezien ik nog altijd wat vragen heb hier en daar dacht ik laat ik mij hier maar eens registreren!