Specials?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Specials?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:33

Wat is dit?

Afbeelding

Allemaal rare, context-loze quootjes? Ik klik op 'anders sla je hem gewoon even over de laatste balk' en kom terecht op een pagina waar die hele post en gebruiker niet eens voorkomen? Andere quotes idem dito. Waarom er dan nog op klikken? En als het toch allemaal quotes uit 1 topic zijn, waarom dan niet even erboven zetten dat het allemaal over 1 onderwerp gaat, want nu moet je alle quotes aanklikken om dat te weten.
Bovendien staat onderaan 'Meer over Horse Event' - kijken deze Bokkers dan al naar een early edition van het Horse Event? :+
Of is dit gewoon een experiment van Bokt?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-08-16 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

jasmijn16

Re: Specials??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:41

Volgensmij gaat het over het springen in Rio wat nu aan de gang is.

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 15:44

Jup, dit gaat over het springen in Rio. Ik dacht ook: huh? Waarom sta ik zo random op de voorpagina. :') Ik gok op een experimentje.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 16:04

Hé, ik stond op de voorpagina :')

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 16:13

Het zijn inderdaad berichten uit dit topic: [VN] [HK] Rio: Springen - dag 1 - kwalificatie als een liveverslag van vandaag.

De foutjes zijn in ieder geval doorgeven aan Bart en Shadow0. Bedankt voor het melden! Het staat best slordig zo..

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 22:07

Nissima schreef:
Het zijn inderdaad berichten uit dit topic: [VN] [HK] Rio: Springen - dag 1 - kwalificatie als een liveverslag van vandaag.

De foutjes zijn in ieder geval doorgeven aan Bart en Shadow0. Bedankt voor het melden! Het staat best slordig zo..

En wat hebben die quotes buiten enige context voor nut behalve extra ruimte opvullen waar je voorbij moet scrollen? De voorpagina is al volgeplempt met allerlei dingen over rtv NH en blogs en dergelijke, en daar komt nu gewoon een hoop balast bijgestopt.

Als er dan toch iets over Rio bij moet naast de talloze voorpaginanieuwsberichten (die zijn er namelijk ook gewoon nog steeds), doe dan een link naar een zender waar je de paardensport kunt zien die de NOS niet uitzendt als er niet toevallig een Nederlander op een podiumplaats staat, in plaats van random quotes uit een huiskamertopic.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 15:11

Bunn schreef:
Ik gok op een experimentje.

Nee, hoor. :) Was er in ieder geval 4 jaar terug ook met de OS (maar dan wel vanaf dag 1 ongeveer) en ik meen daarvoor ook al een keer, twee jaar terug ook met de WEG en wrs de laatste keer met Horse Event :)) gezien de link eronder.

Anoniem

Re: Specials?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:28

Is het dan niet logischer om in plaats van 'Specials' er 'Olympische Spelen' boven te zetten? Specials zegt zo weinig.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:52

Het valt mij nu pas op :+

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 10:55

Is het trouwens ook de bedoeling dat hij er de ene keer wél staat, en de andere keer niet?

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 14:28

Bijzonder verwarrend dat het "Specials" heet.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-16 21:16

Ook in een ander FZ-topic werd deze vraag gesteld. Shadow0 heeft daar dit antwoord gegeven:

Onderwerp: Foutje voorpagina?

Shadow0 schreef:
Bedankt voor de melding :j

Het is een functie om posts en citaten uit te lichten, die voor HE gebruikt is, maar nu ook voor de Olympische Spelen in gebruik genomen is. Maar zoals je aangeeft, het werkt niet helemaal, omdat het de bedoeling is dat je uitkomt bij de post die is uitgelicht, en natuurlijk moet daar nu 'Olympische Spelen' staan en geen Horse Event. We zullen daar naar kijken.

Fijn dat jullie het aangeven als er bepaalde zaken niet helemaal naar behoren werken, zoals gezegd worden deze doorgegeven aan Bart en Shadow0. :)