Zojuist hebben we een nieuwe moderator binnen het team mogen verwelkomen! - A_nouk We wensen A_nouk heel veel plezier en succes in haar modfunctie op Bokt en we zijn superblij met je komst!
Veel plezier als modje!Zo rond 1 april ga ik je uithoren nu hoor je bij de teammies.. het andere kamp
Oh hey, wat leuk! Welke fora's krijg je? In elk geval heel veel succes, plezier en hopelijk tot snel!
Ze komt op LZP en NM te staan omdat de mod die daar stond veel te lang met vakantie is en dan moet je wat he....... geintje A_nouk komt op TVG, VNA en PP te staan
Dank jullie wel!Volgens mij ben ik nog wel een aardig onbekend gezicht hier op bokt, veelal in de meelees modus en nu dus vanaf de andere kant bekijken !
Oscar schreef:Ze komt op LZP en NM te staan omdat de mod die daar stond veel te lang met vakantie is en dan moet je wat he....... geintje A_nouk komt op TVG, VNA en PP te staan Ik hou ook van jou, Mo
Paisano schreef:Oscar schreef:Ze komt op LZP en NM te staan omdat de mod die daar stond veel te lang met vakantie is en dan moet je wat he....... geintje A_nouk komt op TVG, VNA en PP te staan Ik hou ook van jou, Mo Je kent je plek wel weer Jay