PB functie, zoek gebruiker?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

PB functie, zoek gebruiker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 11:13

Ivm laptop met kuren, bok ik tijdelijk via mobieltje. Gebruik standaard internet functie en normale bokt layout. Bij het versturen van een pb merkte ik dat het knopje "zoek gebruiker" waarmee je een bokker kunt zoeken im te pb-en, niet aanwezig is op de mobiel. Normaal bij de pc is deze er wel.

Is dit een foutje van bokt of is er een andere reden dat deze er even niet is?

En hoe kan ik nu een pb naar een andere bokker doorsturen?

Murthul

Re: PB functie, zoek gebruiker?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:18

Je kunt gewoon de naam van de bokker intypen in het veld :j

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:29

'Zoek gebruiker' is gesneuveld omdat het bij het omzetten erg lastig te bouwen bleek. De manier waarop het eerst werkte, met het schermpje links waar je een gebruikersnaam in moet typen en die je dan nog een keer apart moet toevoegen, was verwarrend voor veel mensen. Daarom kun je nu de gebruikersnaam gewoon intypen, en dan werkt het.

Daarnaast werd het niet zo vaak gebruikt omdat de meeste mensen reageren op een bericht in een topic, een ander pb'tje of via het profiel, en dan wordt de gebruiker al ingevuld.

Als je de gebruiker niet weet kun je via memberlist.php?mode=searchuser de gebruiker zoeken en dan een pb-tje sturen.

Het is niet de beste oplossing, maar om rechtstreeks vanuit de pb's op een goede manier te zoeken was erg lastig om te maken.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: PB functie, zoek gebruiker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 11:37

Thanks voor de uitleg shadow! Ik vond het wel handig knopje. Als je pb krijgt van bokker a en je wilt deze doorsturen naar bokker b bijvoorbeeld. Gewoon op quote duwen, via de verdwenen functie bokker b zoeken en klaar. Wordt nu wel ietsje lastiger dus.