Foto's verwijderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MiniMaxi

Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 13:01

Wellicht is het al eens gevraagd dan mijn excuses hiervoor.

Ik heb in mijn upload van foto's aardig wat foto's staan. Graag zou ik er hier wat van willen verwijderen. Net als dat je dat van mijnalbum enzo kan doen. Ik kan hier alleen nergens de optie voor vinden.

Dus bij deze: waar zit deze optie?

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 13:05

Als ik het goed begrepen heb is die er niet. En dat was ook de bedoeling zodat er geen lege fototopics zijn. Zoals je dus wel hebt als je via andere upload.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Foto's verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 13:09

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 13:19

Voor mij dus de reden dat ik nooit via bokt zal uploaden. Dat ik geen zeggenschap over teksten die ik jaren geleden geplaatst heb is al 1, maar dat ik niet eens foto's kan weghalen vind ik echt niet tof. Haal je ze weg als ze via een andere plaats geplaatst zijn, komt er gewoon een slotje en de kous is af.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 13:21

Oh... dat vind ik eigenlijk niet netjes dat die mogelijkheid er niet is. Niet dat ik foto's er op heb staan die niet zichtbaar mogen zijn maar na verloop van tijd vind ik het wel dat je soms dingen er weer af moet kunnen halen. Dit gebeurd tenslotte ook via andere upload methodes. En als een topic al lang stil ligt is het geen meerwaarde dat die foto's er nog in staan....

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:30

Kwanyin schreef:
Voor mij dus de reden dat ik nooit via bokt zal uploaden. Dat ik geen zeggenschap over teksten die ik jaren geleden geplaatst heb is al 1, maar dat ik niet eens foto's kan weghalen vind ik echt niet tof. Haal je ze weg als ze via een andere plaats geplaatst zijn, komt er gewoon een slotje en de kous is af.

Voor mij idemdito. Volgens mij heb ik 1 of 2 plaatjes wel eens in de gauwigheid geupload met bokt. Maar door de missende mogelijkheid van verwijderen, gebruik ik geen boktupload.
Snap niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden, om een knopje 'delete' er in te plaatsen.

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:33

Revanches schreef:
Kwanyin schreef:

Voor mij idemdito. Volgens mij heb ik 1 of 2 plaatjes wel eens in de gauwigheid geupload met bokt. Maar door de missende mogelijkheid van verwijderen, gebruik ik geen boktupload.
Snap niet dat er zo moeilijk over gedaan moet worden, om een knopje 'delete' er in te plaatsen.

Ja om die reden gebruik ik de bokt upload ook zelden of nooit. Wil zelf in hand houden wat er aan foto's over het net gaat.

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:36

Ow dat wist ik niet eens ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:37

Ik vraag me vooral af hoe dat op de langere termijn houdbaar is, als iedereen maar foto's blijft toevoegen en ze worden nooit verwijderd kom je toch op een gegeven moment in de knoei met ruimte?

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 21:27

Foto's worden gewoon zonder problemen verwijderd uit de upload, je kan het alleen niet zelf doen. Geen idee waar bovenstaande reacties allemaal wegkomen, als je zoekt op deze vraag kan je zien dat het antwoord al zo'n tig keer gegeven is.

Het meest recente topic (gewoon te vinden met zoeken): darkchrystal @ [FZ] Foto upload, foto's weghalen?

Voor degenen hier die wél een link naar een zoekopdracht geven, maar vervolgens niet even die link zelf doorlezen: Nee, je kan niet zelf de foto's verwijderen. Maar ja, de foto's kunnen wel degelijk verwijderd worden. Kwestie van even een pb'tje naar een mod doen.

Ik geloof dat het technisch nogal wat voeten in aarde heeft het aan te passen, waardoor het voorlopig zo is. Maar foto's worden echt gewoon verwijderd, alleen in plaats van het zelf te doen, moet je er een pb voor sturen. Beetje omslachtig, maar dus zeker niet onmogelijk.

MiniMaxi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 23:15

Bedankt voor de tip! Fijn om te horen dat er nu toch een manier is.
En met de zoekfunctie kon ik het zo snel niet vinden. Maar nogmaals dank :)