Idee: bokkers volgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sandraax

Idee: bokkers volgen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-16 23:43

Hee!
Ik zat laatst een topic te lezen en dacht toen dat het wel leuk zou zijn om nog meer topics van dat paard te kunnen zien (mits geplaatst). Nu is het niet echt mogelijk om 24/7 nieuwe berichten in de gaten te houden. Zou het een (goed) idee zijn om een functie te ontwerpen waardoor je bijvoorbeeld een pb krijgt als die Blokker een topic aanmaakt? Als dit haalbaar is en als andere bokkers dit ook leuk zou lijken natuurlijk. Het kan dat zoiets al ter sprake is gebracht, sorry dan :o .
Ben benieuwd wat jullie denken!

Anoniem

Re: Idee: bokkers volgen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:48

Eerlijk? Mijn eerste gedachte is: doe mij een lol, nog meer stalk mogelijkheden voor bepaalde bokkers...

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ricie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:54

Kan ik me bij aansluiten ohjajoh6. Klinkt leuk en grappig maar zie het succes er niet zo van. En zo wel zou het denk ik zo moeten zijn dat als men dat bij iemand aan zet. Dat diegene (de topicstarter zegmaar) eerst het nog goed moet keuren voor de "volger" daadwerkelijk de notificatie krijg.

Maar als ik het zo bedenk...dan kan je denk beter de bokker die je wilt volgen op Facebook of Twitter volgen...

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-16 23:59

Je kunt toch gewoon naar iemands profiel, en dan de optie "zoek gebruikers berichten" aanklikken?

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 00:04

Ik dacht ook meteen aan een 'stalkknop', lijkt mij niks.
Je kunt toch best af en toe kijken of de Bokker iets geplaatst heeft?

Zoals Ricie zegt met de goedkeuring van de Bokker vind ik het al een betere opzet, al zou ik er nog geen gebruik van maken.

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 00:12

Die stalkknop is er dus al... gewoon via iemands profiel naar zoek gebruikers berichten... en voila.. stalken maar ( als je dat zou willen :) )

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 00:28

Wie is het slachtoffer TS? :))