Onlangs opende ik een topic met een vraag: wat kan stichting Roemeense Paarden in Nood met heel veel gedoneerd tuig dat niet naar Roemenië getransporteerd kan worden. Eerst kreeg ik een aantal nuttige reacties waar ik erg blij mee was. Daarna een paar reacties van mensen die het wel wilden kopen. Die reacties zijn verwijderd. Jammer, maar ik snap dat mods dat zien als marktzaken en dat dat niet via een topic hoort te lopen.
Daarna een paar vragen rondom te stichting. Die mensen heb ik gevraagd mij een pb te sturen omdat het topic over het tuig ging en om ontopic te blijven
Daarna heb ik een aantal foto's geplaatst met daarbij een vraag. Waar eerst veel reacties kwamen in het topic, bleef het ineens stil. Ik had natuurlijk nog een foto of vraag kunnen plaatsen om het topic weer omhoog te schoppen. Dat heb ik niet gedaan, ik heb het geupt met 'up'.
Tot mijn verbazing is nu mijn hele topic verwijderd? Ik vind dit echt super onhandig want nu kan ik dus weer een nieuw topic openen.
Waarom mag op de ene plek wel geupt worden, en blijkbaar op deze plek niet? En waarom wordt een topic meteen verwijderd ipv een waarschuwing (het liefst in het topic zodat andere mensen daar ook lering uit kunnen trekken, maar evt via pb). Ronduit onaardig om een topic meteen in de prullenbak te knikkeren

Ben benieuwd hoe anderen dit ervaren en of er eventueel iets aan het beleid veranderd kan worden. Of wordt echt verwacht dat iedereen eens per halfjaar alle bokt regels naleest.