Ad opent automatisch in nieuw tabblad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

karlli

Ad opent automatisch in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 13:12

Tsja, hier ben ik dus echt niet blij mee, zodra ik op de laptop met mijn trackpad over deze advertentie kom van NTI opent deze automatisch in een nieuw tabblad, elke keer opnieuw ook als deze al open staat.
De boosdoener:
Afbeelding

Lijkt mij niet helemaal de bedoeling?

Anoniem

Re: Ad opent automatisch in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:30

Wie weet staat het antwoord er wel als je klikt :')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:33

Dat is zeker niet de bedoeling :n
Hier doet de banner dit niet, maar hij is als het goed is geblokkeerd en ik ga je klacht doorgeven :j

Overigens helpt het ook als je in dit soort gevallen op het driehoekje rechtboven in de banner klikt. Daar kan je aangeven dat de banner problemen geeft. Kan me alleen voorstellen dat dat wat lastig is als de banner al een nieuw venster opent als je er boven hangt :o

Veel dank voor het melden iig!

karlli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-16 14:18

BartVB schreef:
Dat is zeker niet de bedoeling :n
Hier doet de banner dit niet, maar hij is als het goed is geblokkeerd en ik ga je klacht doorgeven :j

Overigens helpt het ook als je in dit soort gevallen op het driehoekje rechtboven in de banner klikt. Daar kan je aangeven dat de banner problemen geeft. Kan me alleen voorstellen dat dat wat lastig is als de banner al een nieuw venster opent als je er boven hangt :o

Veel dank voor het melden iig!

Driehoekje heb ik inderdaad geprobeerd maar lukte niet inderdaad, dank voor de snelle oplossing :)

BartVB
Eigenaar

Re: Ad opent automatisch in nieuw tabblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:55

De banner was wat lastig te vinden, ik weet niet 100% zeker of ik ze allemaal heb gevonden. Laat het vooral weten als je deze banner nog een keer ziet!