Blue_horse

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blue_Horse

Blue_horse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 23:25

hello,
Leuk dat je mijn eerste bericht leest op bokt.nl.
ja..... Mijn eerste bericht, wat moet je daar nou in zetten. Laat ik maar beginnen met voorstellen (daar is deze pagina ook voor). Ik ben een jonge meid van bijna 23 jaar die NATUURLIJK paarden helemaal tegek vind. mijn eigen naam hou ik voor me zelf maar misschien zal iemand mij misschien herkennen door foto's of berichten die ik later zal plaatsen. Verder heb ik sinds 6 a 7 weken mijn eigen paint merrie van net 3 jaar oud. Dit is ook eigenlijk de reden dat ik mij hier heb aangemeld. Via deze site wil ik mijn kennis en belevenissen delen maar ook lezen over anderen om daar van te kunnen leren.
Zelf heb ik al aardig wat kennis op kunnen doen door de opleiding die ik heb gedaan. Ik heb een paarden opleiding gevolgd waar ik in september mijn laatste examens voor heb en dan heb ik mijn diploma.
Maar je zal wel denken 23 en dan nu pas een diploma.... Ja klopt ik heb eerde opleidingen gedaan maar niet afgemaakt.
Naast de opleiding heb ik veel gezien,meegemaakt en gelezen over vele verschillende onderwerpen in de paarden wereld die ik dus graag met jullie wil delen maar ook zeker de dingen die ik nog GA leren wil ik met jullie delen.
De bedoeling van dit is eigenlijk dat ik een soort blog wil (proberen) bij te houden.

Als iemand nog leuke weetjes, tip of ervaringen heeft die dat met mij wil delen hoor ik dat graag zeker als het gaat om het deze site aangezien ik dit allemaal nog moet uitzoeken hoe het werkt en waar de beste verhalen te lezen zijn. Laat me het maar weten!

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Re: Blue_horse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 23:33

Hallo en welkom hier op Bokt! Leren en kennis delen kun je hier absoluut heel veel!

Ik snap dat Bokt best groot overkomt en je nog een beetje moet uitzoeken hoe en wat. Mij heeft het (toen ik net nieuw was hier) erg goed geholpen om rustig eens de regels en de help door te lezen. Toen werd mij al heel veel duidelijk! Je vindt deze onderaan elke pagina, in de donkerblauwe balk, aan de rechterkant.

Ik wens je ongelooflijk veel plezier hier en een heel leerzame tijd met je eigen paint paardje! En begrijpt zeker wel dat we hier graag een foto van willen zien!