Hallo daar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ninapaard98

Hallo daar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-16 08:52

Hallo allemaal!

Het leek mij wel netjes me hier te komen melden haha. Ik ben Nina, 17 jaar oud. Zo rond mijn 6e levenjaar begon ik met paardrijden, vol passie en plezier en ik heb er ook altijd van genoten. Het was mijn meest favoriete ding om te doen! Rond mijn 10e kreeg ik een eigen pony waar ik helemaal dol op was. Helaas moest ik die pony, Boyke, verkopen toen ik ongeveer 14 was, omdat ik te groot was geworden en ik het financieel niet meer redde hem te verzorgen, dus zou het zelfzuchtig zijn van mij om hem te houden. We hadden toen geen geld om een paard te kopen en eigenlijk ook niet voor lessen, dus ben ik toen gestopt met rijden. Een grote fout. Al m'n spul weggegeven, en alles achter me gelaten. De afgelopen jaren ging het steeds slechter met me, maar na veel hulp gaat het nu weer de goede kant op. Ik ga nog steeds niet naar school maar kan weer genieten van het leven en positief kijken. Ik heb besloten me aan te melden op Bokt omdat ik binnenkort begin met vrijwilligerswerk op een manege, wat ik super leuk vind, en ik hoop hier een leuke tijd te kunnen hebben en misschien af en toe wat vragen te kunnen stellen. Bedankt als je dit gelezen hebt, dat waardeer ik echt heel erg! Een hele fijne dag gewenst nog!

:)

JorineV

Re: Hallo daar!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:20

Welkom op Bokt! Wat leuk dat je via vrijwilligerswerk weer terugkomt in de paardenwereld, ik wil je daar veel plezier mee wensen en alvast veel succes voor als je weer naar school gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 09:42

Welkom! En wat een bijzonder verhaal!
Heel fijn dat je op deze manier toch weer tussen de paarden komt.
Je gaat het er vast erg leuk hebben.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:10

Welkom op bokt! :)