Inloggen bokt mobiel werkt niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Inloggen bokt mobiel werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 20:03

Ik probeerde in te loggen op mijn telefoon, maar zodra ik heb ingelogd stuurt hij me terug naar de voorpagina zonder ingelogd te zijn?
Ik had er net 1x last van, toen probeerde ik het een tweede keer en lukte het. Ik dacht dat ik ook de "ingelogd blijven" had aangevinkt maar blijkbaar niet want ik was net weer uitgelogd. Nu heb ik het al weer 10 keer geprobeerd maar ik kan nu helemaal niet meer inloggen? gebruikersnaam en ww zijn zeker weten goed. Krijg ook niet een melding van 'inloggen mislukt' oid, ik word gewoon terug naar de voorpagina gestuurd.

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:10

Ik had ook dat probleem dat inloggen niet lukte. Maar ik kreeg de melding dat mijn wachtwoord niet klopte (terwijl die al automatisch ongevuld staat).
Toen ik vervolgens nog een keer op inloggen klikte, lukte het wel := En dit heb ik nu al een tijdje!

Ohja, ik werk overigens wel met bokt 4, mocht dat uitmaken :=

laraxXxemma

Re: Inloggen bokt mobiel werkt niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 20:15

Ik krijg dus helemaal geen melding, niks. Net nog geheugen dingen, geschiedenis en cookies e.d., even leeggegooid maar maakt niks uit helaas
Zie trouwens nu ook dat hij maar blijft vragen of ik cookies accepteer (als ik niet ingelogd van pagina naar pagina ga blijft hij staan ook al klik ik er elke keer op)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 20:21

Bokt mobiel, die waar "m" voor staat of die waar "www" voor staat, is allebei mobiel volgens mij toch :=

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-16 21:00

grappig, wist niet dat beide op mobiel kon. maar even uitgeprobeerd en zowel m. als www. werkt beide niet