Sinds een aantal dagen doet bokt heel raar op mijn laptop, als ik een topic aanklik bijvoorbeeld dan krijg ik een leeg blauw scherm en eerst hielp het wel om te refreshen, maar dat werkt nu ook niet meer. Ik kan dus alleen nog maar op de voorpagina komen..
Welke browser gebruik je en wat gebeurt er als je het probeert via een andere browser (firefox, chrome, safari)?
Anoniem
Geplaatst: 28-06-16 07:15
zonnebloem18 schreef:
Welke browser gebruik je en wat gebeurt er als je het probeert via een andere browser (firefox, chrome, safari)?
Chrome, zal het later even op een ander browser proberen.
Mag ik vragen waarom dat altijd het eerste is wat er wordt gevraagd? Het zou toch niet moeten uitmaken op welk browser ik zit? Bokt zou het toch gewoon moeten doen?
Iselda
Geplaatst: 28-06-16 07:44
Omdat ze dan denk ik kunnen uitzoeken wat t probleem is,of het aan de browser ligt oid? Anders wordt het probleem oplossen misschien lastig
Precies, helpt bij zoeken naar het precieze probleem. En nu wordt het relevant want ik heb bijvoorbeeld op mijn laptop in Chrome geen problemen hiermee. Kan nog gewoon volop bokken en zie alles normaal.
Bij mij doet hij ook raar op de laptop. Kan daar niet meer inloggen. Hij gooit me er dan heel de tijd er uit. Volgens mij word bokt te hip voor laptops.