'Volg de TS'-knop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zwartvosje

'Volg de TS'-knop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 17:16

Hoi,

Ik volg graag vanonder mijn meeleessteen topics, en gebruik daar altijd fijn de 'volg dit topic'-knop voor, maar eigenlijk mis ik hier een functie.
Ik heb bij hardlopende topics vaak geen zin om alle reacties te lezen en volg liever alleen het proces dat de TS plaatst. Als ik nu zie dat er weer gereageerd is in het topic is dit 9 van de 10x dus niet iets wat mij interesseerd. Ik doel dan op reacties als 'Gaaf TS, dat is mooi geworden.' etc. Niet persé oneliners, maar gewoon reacties met weinig nuttige info voor het topic zelf.

Daarom mijn vraag: is er geen mogelijkheid om een 'Volg de TS'-knop te maken? Waardoor ik bij 'Mijn berichten' alleen een oranje stipje bij het topic zie als de TS zelf weer iets geplaatst heeft? :Y)

Ben ook benieuwd of ik de enige ben die dit zou willen of dat er meer zijn :o

EngeltjeS

Re: 'Volg de TS'-knop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 17:17

Je kan toch klikken rechts boven in (naast de plaatsingstijd) en dan krijg je alle berichten die de TS geplaatst heeft alleen te zien :)

Of bedoel je dit niet?

Anthemis

Je kan toch ook gewoon even op 'Geplaatst door de TopicStarter' klikken? Dan heb je hetzelfde effect, alleen dan 1 stapje om en hoeft er niet nog een apart knopje voor gemaakt te worden :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Je kan ook gewoon op 'geplaatst' klikken in een bericht van de TS...dan zie je alle berichten van de TS onder elkaar.

Zwartvosje

Re: 'Volg de TS'-knop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 17:20

Jaa, ik weet dat die functie bestaat :) Maar soms gaat een topic zo hard en dan staan er 5 pagina's (of meer) met reacties van bokkers en dan moet ik ook eerst zoeken naar de laatste reactie/of terug naar de openingspost en dan doorscrollen naar de laatste, voordat ik dat kan zien.
Nu kan dit prima, maar als het makkelijker kan dan is dit altijd fijner voor de gebruiker van een website O:)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 17:21

Wat men hierboven zegt :j
Maar ik snap je punt, dit zorgt er niet voor dat een topic alleen in 'Mijn berichten' omhoog komt na een nieuw bericht van de TS. Maar uiteindelijk is dat iets dat beter geschikt zou zijn voor een blogfunctie.

arno8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-16 17:21

Briljant idee van de TS. De oplossingen die hier worden aangedragen lossen het probleem niet op denk ik. TS wil gewoon in een oogopslag zien in welke topics de TS (van dat topic) gereageerd heeft, zonder bij al die topics op de TS te moeten klikken of andere omwegen te volgen.

Zwartvosje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-16 17:25

arno8 schreef:
Briljant idee van de TS. De oplossingen die hier worden aangedragen lossen het probleem niet op denk ik. TS wil gewoon in een oogopslag zien in welke topics de TS (van dat topic) gereageerd heeft, zonder bij al die topics op de TS te moeten klikken of andere omwegen te volgen.

Precies ja :)
Maar ook specifiek in een topic, als mensen aan het klussen zijn of als een merrie drachtig is. Dan vind ik het leuk om dit proces te volgen, maar al die reacties van anderen hoef ik niet te lezen. De meest interessante reacties quote een TS meestal toch wel in een reactie daarop :Y)

Bedankt voor de reactie Bart! Over blogs had ik nog nieteens nagedacht, maar daar zou ik het zéker nuttig vinden :Y) En als het bloggedeelte allemaal op orde is, misschien ooit dan ook bij gewone topics zo'n functie? O:)