Idee voor bloggers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen95

Idee voor bloggers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-16 11:24

Even een heel random idee. Maar Tweakers heeft ook een gedeelte waar mensen hun blogs kwijt kunnen. Is dit ook niet wat voor Bokt? De vaste Boktbloggers krijgen dan een soort van uitgelicht stukje die je als eerste te zien krijgt. En daaronder kan je de blogs van bokkers kwijt. Zo heeft iedereen zijn eigen plekje.

Nou hoeft dit niet morgen te gebeuren natuurlijk maar misschien is dit wel een puntje voor op de lijst? :)

Weet niet of bokkers het met mij eens zijn?

Jessica

Re: Idee voor bloggers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:26

Zoals je hier [VN] Geenpaardhaar.nl gaat bloggen voor Bokt kunt lezen, willen we op termijn kijken naar een apart deel voor blogs. Maar dat is op dit moment nog toekomstmuziek, er zijn heel veel andere dingen die ook aandacht vragen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 11:34

Maar op zich snap ik Maureen wel. Het is toch een idee om een subforum aan te maken voor bloggers? En wellicht dat je deze dan ook kunt temmen en 1x in de zoveel tijd een blog wordt uitgelicht?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 12:03

Is zeker wel een puntje voor op de lijst :j Daar staat hij zelfs al een aardige tijd (jaaaaaaren :o).
Heeft zeker potentie, kost alleen tijd, tijd (of geld) en zowel tijd als geld zijn behoorlijk beperkt beschikbaar :) Maar zou zeker leuk zijn :j

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 15:18

Dat zou leuk zijn inderdaad!
Een subforum voor bloggers is ook een goed idee :j
Ik lees en post regelmatig in het bloggers/vloggers topic, maar die posts worden altijd zo snel ondergesneeuwd en zo bereik je zo weinig mensen die zelf geen blog hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-16 10:02

Misschien mis ik wat hoor Bart, maar hoeveel geld/tijd kost het om een subforum uit te denken? Volgens mij valt dat reuze mee. De TEM knop uitbreiden met een extra optie waarom blog X uitgelicht moet worden en voila. Kost volgens mij net zoveel tijd & geld als iemand zonder nuttige posts de titel 'blogger' geven..

Riel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 23:00

De manier waarop bokkers op de blog van Jeroen reageren vind ik echt ondermaats.

Maar ik moet wel zeggen dat ik vind dat het idee van de blogs niet goed is uitgewerkt. Jullie hadden hier beter mee gewacht tot jullie effectief een "correcte" plek hadden, speciaal gereserveerd voor blogs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:40

Wat is voor jullie eigenlijk het verschil tussen een blog en een volgtopic?
In principe zijn de volgtopics die nu op Bokt lopen toch ook al te zien als blogs?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 06:10

Je kan een blog inderdaad over bv een drachtige merrie maken, die je volgt. Zelfde idee als een volgtopic. Maar vaak zijn blogs, zoals de mijne ook, een verzameling van allerlei tips en tricks of andere handige/leuke/interessante artikelen rondom een bepaald onderwerp die verder los staan van elkaar, waar geen verhaallijn achter zit. En dat heeft een volgtopic dus wel.