Zoekfunctie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaus

Zoekfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 22:17

Ik probeerde een paar uur terug een topic te vinden over Brock Turner. Dat kwam ik niet tegen in de lijst van actieve onderwerpen dus zocht ik met de zoekfunctie op 'Brock'. Daarmee kregen ik enkel wat resultaten van berichten van een paar jaar terug. Ook de term 'Turner' deed niks wat met het topic te maken heeft.

De zoekfunctie stond op 'zoek op hele forum' en ook op huiskamerberichten. Maar nog kwam ik niks tegen over het topic waar ik naar zocht. Dus kwam ik tot de conclusie dat het verwijderd was :Y)
Totdat ik het weer tegen kwam door wat rond te speuren op willekeurige afdelingen van het forum.

Het was dus niet verwijderd, maar waarom kom ik het dan niet tegen door trefwoorden in te typen die toch echt meer malen worden gebruikt in het topic?

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:22

Kaus

Re: Zoekfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-16 22:26

Ja ik bedoelde dat topic inderdaad. Had het ondertussen al weer gevonden. Vroeg me vooral af waarom ik het niet gewoon kon vinden met de zoekfunctie :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-16 22:27

Ben ik vooral ook benieuwd naar want heb het probleem zelf ook, maar mocht er geen oplossing komen dan werkt dit iig wel :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 16:36

Het lijkt alsof de zoekfunctie geen recentere berichten dan 2 juni laat zien.

Edit: ik zie nu pas het topic over de servers, heeft daar dus mee te maken.

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 16:39

Ik had dit zelfde ook inderdaad, niet alleen via de algemene zoekfunctie maar ook in een topic zelf krijg ik geen resultaat, terwijl ik als ik dan maar pagina voor pagina door het topic ga zoeken ik het zelf wel vind.

Edit: als ik bijvoorbeeld hier bij onderwerp doorzoeken 'Brock' intyp krijg ik ook dat er geen resultaten gevonden zijn.

Anoniem

Re: Zoekfunctie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 16:43

Klopt, dit komt door de laatste update. :j
Dit is al aangekaard in het Server onderhouds-topic en toen werkte het weer even, maar nu is het sinds een aantal dagen weer fout.