Zo vervelend...
Ik heb al iets van 120 posts en maar 5 nuttige...

Of helemaal weghalen dat nuttige berichten ding, of gewoon 25 berichten...
Word er helemaal gek van

Edit : 3 nuttige berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silverheart schreef:xMarieke schreef:Doordat je veel reageert op YRT en JITP telt het niet mee voor je nuttige berichten
Maar je kan op YRT toch ook nuttige berichten plaatsen?
Op JITP snap ik, maar op YRT toch wel?
Selina schreef:Ach, het is niet heel lastig als je het wilt. Zo had m'n vriend, een beginnende ruiter, topics aangemaakt over vragen wat voor een cap en broek en over lessen. Toen had hij ze zo.
Lijntje02 schreef:Ik zit met het zelfde probleem
Selina schreef:Ach, het is niet heel lastig als je het wilt. Zo had m'n vriend, een beginnende ruiter, topics aangemaakt over vragen wat voor een cap en broek en over lessen. Toen had hij ze zo.
Bij mij gaat dat niet werken denk ik.. Ik ben onder de 16 en dus worden alle berichten verplaatst naar de Young Rider Talk, waarbij het volgens mij(?) niet word geteld als nuttig bericht.
Lijntje02 schreef:Ik zit met het zelfde probleem
Bij mij gaat dat niet werken denk ik.. Ik ben onder de 16 en dus worden alle berichten verplaatst naar de Young Rider Talk, waarbij het volgens mij(?) niet word geteld als nuttig bericht.
Citaat:Vaak worden topics die je opent wel verplaatst naar YRT als het daar beter staat. Maar dat zijn dan de topics die je zelf geopend hebt. Maar je kunt je nuttige berichten ook verkrijgen door de vragen van andere topics te beantwoorden.
hoefnageltje schreef:Ik kan trouwens nergens ontdekken waar staat aangegeven hoeveel van mijn 21 (nu 22) post eigenlijk nuttig zijn.
xCarpediem schreef:Er zijn al zoveel van dit soort topics geweest. In plaats van je er druk om te maken, kun je ook even voor die 25 berichten gaan zitten. Als je geen 25 nuttige berichten kunt plaatsen, hoor je in mijn ogen niet thuis op een paardenforum. Er zijn voldoende topics bij informatief waar je prima op kunt reageren zonder ongelooflijk veel kennis van paarden te hebben.Desnoods maak je een eigen topic aan en dan heb je deze berichten zo. Succes.
hoefnageltje schreef:xCarpediem schreef:Er zijn al zoveel van dit soort topics geweest. In plaats van je er druk om te maken, kun je ook even voor die 25 berichten gaan zitten. Als je geen 25 nuttige berichten kunt plaatsen, hoor je in mijn ogen niet thuis op een paardenforum. Er zijn voldoende topics bij informatief waar je prima op kunt reageren zonder ongelooflijk veel kennis van paarden te hebben.Desnoods maak je een eigen topic aan en dan heb je deze berichten zo. Succes.
Laat ik het omdraaien, als alle reacties zo vriendelijk waren als bovenstaande, dan zocht ik dit forum niet eens op
- misschien dat ik veel van de vragen die ik heb, gewoon al kan vinden en gevonden heb in eerder geschreven topics en dan diezelfde vraag niet opnieuw ga stellen om aan mijn quotum te komen (ik ben al jaren meelezer)
- misschien dat als ik 30 jaar eerder lid geworden was van Bokt, ik binnen 3 dagen aan mijn quotum had gezeten, omdat ik als pubertje veel niet wist, maar door mijn leeftijd (50+) ik inmiddels al heel wat weetjes en ervaring heb opgedaan
- misschien dat ik het een beetje kinderachtig vind om een topic te openen met de vraag: "zal ik nu babyrose oortjes van merk X of mintgroene peesjes van merk Y kopen" om zo een weinig zinvolle discussie te voeren die kennelijk wel meetelt voor je quotum (ik vind dat soort fake discussies een beetje forum vervuilend, kortom, niet mijn stijl)
Verder draag ik wel degelijk bij aan dit forum, als ik in een topic niet mag reageren maar mogelijk wel iemand kan helpen, stuur ik nu gewoon een PB. Toen ik pas lid was van Bokt, zat ik met een voor mij wel degelijk paard gerelateerde vraag, alleen volgens de forum regels was die dat dan weer net niet.
Via PB met een medebokker in contact gekomen waar ik heel veel steun aan heb gehad.
En als ik zelf via PB dus iemand kan helpen doe ik dat ook.
Dus die opmerking "hoor je in mijn ogen niet thuis op een paardenforum" vind ik best kwetsend.