Is dat de bedoeling of ligt het aan het gebruik van de bokt-upload? En kan het gemaakt worden?
Hieronder even een afbeelding om te quoten ter voorbeeld:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lalidan schreef:Een hele tijd geleden is er besloten gequote afbeeldingen in een linkje te zetten, dit om het aantal afbeeldingen wat terug te dringen. Echter, bij mijn weten was dat linkje altijd aanklikbaar, zodat je als je wou het plaatje nog wel kon zien. Dat laatste werkt echter niet meer. Als iemand dus nu een afbeelding quote en je wil weten wat het plaatje laat zien, moet je op zoek naar het originele bericht. Niet echt praktisch.
Is dat de bedoeling of ligt het aan het gebruik van de bokt-upload? En kan het gemaakt worden?
Hieronder even een afbeelding om te quote ter voorbeeld:
[ [url=m/2ko1VN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iris82 schreef:Volgens mij is dat alleen als het een geupload plaatje is en zou het wel werken op het moment dat het een plaatje is van een andere site.
[ Afbeelding ]
[img]http://www.nederlandersinfrankrijk.com/file/pic/quiz/2015/06/957c6aadab59ce1de114de4d9c87c2cd.jpg[/img]
[quote="Iris82"]
Volgens mij is dat alleen als het een geupload plaatje is en zou het wel werken op het moment dat het een plaatje is van een andere site.
[ [url=http://www.nederlandersinfrankrijk.com/file/pic/quiz/2015/06/957c6aadab59ce1de114de4d9c87c2cd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]
Lalidan schreef:Een hele tijd geleden is er besloten gequote afbeeldingen in een linkje te zetten, dit om het aantal afbeeldingen wat terug te dringen. Echter, bij mijn weten was dat linkje altijd aanklikbaar, zodat je als je wou het plaatje nog wel kon zien. Dat laatste werkt echter niet meer. Als iemand dus nu een afbeelding quote en je wil weten wat het plaatje laat zien, moet je op zoek naar het originele bericht. Niet echt praktisch.
Hieronder even een afbeelding om te quoten ter voorbeeld:
[ Afbeelding ]