Afbeelding gequote, niet meer zichtbaar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Afbeelding gequote, niet meer zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 09:16

Een hele tijd geleden is er besloten gequote afbeeldingen in een linkje te zetten, dit om het aantal afbeeldingen wat terug te dringen. Echter, bij mijn weten was dat linkje altijd aanklikbaar, zodat je als je wou het plaatje nog wel kon zien. Dat laatste werkt echter niet meer. Als iemand dus nu een afbeelding quote en je wil weten wat het plaatje laat zien, moet je op zoek naar het originele bericht. Niet echt praktisch.

Is dat de bedoeling of ligt het aan het gebruik van de bokt-upload? En kan het gemaakt worden?

Hieronder even een afbeelding om te quoten ter voorbeeld:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 24-05-16 09:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 09:16

En de quote met het niet aanklikbare plaatje:
Lalidan schreef:
Een hele tijd geleden is er besloten gequote afbeeldingen in een linkje te zetten, dit om het aantal afbeeldingen wat terug te dringen. Echter, bij mijn weten was dat linkje altijd aanklikbaar, zodat je als je wou het plaatje nog wel kon zien. Dat laatste werkt echter niet meer. Als iemand dus nu een afbeelding quote en je wil weten wat het plaatje laat zien, moet je op zoek naar het originele bericht. Niet echt praktisch.

Is dat de bedoeling of ligt het aan het gebruik van de bokt-upload? En kan het gemaakt worden?

Hieronder even een afbeelding om te quote ter voorbeeld:

[ [url=m/2ko1VN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:30

Volgens mij is dat alleen als het een geupload plaatje is en zou het wel werken op het moment dat het een plaatje is van een andere site.

Afbeelding

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:32

Iris82 schreef:
Volgens mij is dat alleen als het een geupload plaatje is en zou het wel werken op het moment dat het een plaatje is van een andere site.

[ Afbeelding ]

Test. :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:34

Er gaat wel iets verkeerd volgens mij:

Ik plaats:

Code
[img]http://www.nederlandersinfrankrijk.com/file/pic/quiz/2015/06/957c6aadab59ce1de114de4d9c87c2cd.jpg[/img]

en in de quote maakt hij er:

Code
[quote="Iris82"]

[ [url=http://www.nederlandersinfrankrijk.com/file/pic/quiz/2015/06/957c6aadab59ce1de114de4d9c87c2cd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote]

van.

Met als gevolg dat ie opent in een ander venster.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Re: Afbeelding gequote, niet meer zichtbaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 09:45

Openen in een ander venster maakt mij niet zo veel uit, als ik maar niet hoef te zoeken welk plaatje het ook al weer was. En ik vermoed inderdaad dat het probleem bij de upload ligt, want als je een plaatje via de upload in een link wil zetten, moet je handmatig http://boktimg.nl/img/ ervoor zetten. En dat gebeurt natuurlijk niet als je quote.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-16 09:46

Test met mijn eigen plaatje via de upload, als ik handmatig http://boktimg.nl/img/ ervoor zet in de quote:

Lalidan schreef:

Hieronder even een afbeelding om te quoten ter voorbeeld:

[ Afbeelding ]

Edit: Dat werkt dus inderdaad, dus daar zit het probleem. Zou fijn zijn als dat opgelost kan worden O:) Tenzij ik natuurlijk de enige ben die dit lastig vind.
Laatst bijgewerkt door Lalidan op 24-05-16 09:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 09:47

Dan doet ie het inderdaad wel. :)

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:11

Ik merkte het vandaag ook dat ik dat toch wel lastig vind :j Vooral als je een topic hebt waarbij er met plaatjes gewerkt word :j

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 11:11

Is een bugje idd :j
Staat op de lijst om te fixen maar nog niet aan toegekomen. Probleem dat hierachter zit is wat minder eenvoudig dan het lijkt :\ Maar ik hoop dit (relatief) binnenkort te kunnen fixen :j