Pancakes komt zich voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Solica

Pancakes komt zich voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 17:33

Haii,

Nou ja ik ben dus Pancakes *\o/* ben een vrouw van net 21 jaartjes jong en heb soms nog wel eens last van verveling, daarom zit ik nu ook hier.:D Vriendinnen van me dwongen me er zo ongeveer toe ook een account te maken en ik vind het al best gezellig al merk ik dat je als 'nieuweling' nogal genegeerd wordt :')

Ik heb 3 paarden die van mij zijn: Moos mijn shetlander die ik al heb sinds mijn 10e ze dient nu eigenlijk alleen nog als knuffelmaatje omdat ik veel te groot voor haar ben, Carlos mijn KWPN ruin waar ik springwedstrijden mee rijd en Teddy een Haflinger ruin van 12 die ik nu net 3 maanden heb en met hem doe ik vooral buitenritten. Het zijn echt schatten <3
En dan rijd ik nog een paard voor iemand anders en die ga ik ook uitbrengen op wedstrijden.
En dan heb ik nog een hond Lasko en een kat Bassie. Met al die beesten woon ik inmiddels bij mijn vriend die net zo veel van ze houd als ik <3

Maureen95

Re: Pancakes komt zich voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 17:38

Welkom! :)

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:52

Wat een beestenboel! Leuk :D
Welkom op Bokt!
Gewoon lekker schrijven in topics die je interessant vind en over twee dagen weet niemand meer dat je nieuw was hier :+

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:57

Welkom!

En heel veel plezier natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 22:57

Welkom! :)