'Markt' fotomeeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

'Markt' fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 15:18

Hoi,

Ik heb een idee die misschien helemaal niet mogelijk is of jullie totaal niet interessant vinden :+

Maar bij de topics van de fotomeetings loop ik altijd hele pagina's te scrollen of er toevallig een meeting bij mij in de buurt is.

Is het een idee om een soort optie te kunnen hebben dat je je woonplaats en straal km in kan vullen zodat je meeting bij jou in de buurt krijgt of iets dergelijks? Een soort boktmarkt/marktplaats idee?

ODonoghue

Re: 'Markt' fotomeeting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:19

Top idee! Ik heb hetzelfde probleem :o

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 15:28

wat voor meeting?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 17:42

Ojajah: fotomeetings

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 20:29

Nou valt mee toch? Ik ben er altijd zo doorheen

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 23:06

Ik niet :+

Een andere bokker ook niet.. Meningen zullen verdeeld zijn daarom ook dit topic :D
Ik vind het best vervelend om pagina's door te moeten bladeren in de hoop er toevallig een in mijn buurt tegen te komen.

Bamii

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:09

Goed idee :j ! Of het technisch mogelijk is is iets anders

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 23:11

Kan je niet proberen om voor je eigen woonplaats de uitgebreide zoekfunctie, dan de zoekterm je woonplaats en het forum FM aanklikken? Dan zoekt ie alleen daarop :)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-16 23:41

EskeGirl schreef:
Kan je niet proberen om voor je eigen woonplaats de uitgebreide zoekfunctie, dan de zoekterm je woonplaats en het forum FM aanklikken? Dan zoekt ie alleen daarop :)

In mijn woonplaats is nooit een fotomeeting :+ Wel in de omgeving, en wil er ook best voor rijden maar als ik echt op mijn woonplaats zoek krijg ik dus 0,0 resultaat. Terwijl bijvoorbeeld 10 minuten van mijn huis (op een zandvlakte in een andere plaats) regelmatig shoots worden gedaan. Vandaar dus dat ik dacht om een optie met straal van km of iets aan te kunnen geven

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 11:00

Vind het wel een goed idee.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 19:58

Gelukkig ben ik niet de enige :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:03

Ik kijk me er ook altijd vreselijk scheel op, vooral in het weekend, want dan zijn ze natuurlijk het actiefs.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:05

Soms niet echt mogelijk aangezien de locatie niet altijd gelijk duidelijk is.. Leuk idee maar ik vraag me af of het uitgewerkt kan worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:06

Marjoow schreef:
Soms niet echt mogelijk aangezien de locatie niet altijd gelijk duidelijk is.. Leuk idee maar ik vraag me af of het uitgewerkt kan worden.

Ga ik idd in mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:07

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:11

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:12

Ik had ook al eens gevraagd of er geen tags voor in de titel konden komen als '[FM][NH] Fotomeeting' dat je dan in ieder geval weet dat het in Noord-Holland is. Maar meerdere mensen vonden het inderdaad onnodig... Ik stem in ieder geval voor!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-16 21:24

Heb even het topic gelezen is van 2013 dus hoop dat er in de tussentijd wel wat veranderd zou kunnen worden :D

Marjoow: Ja dat is weer wel zo.. Misschien kan daar iets op verzonnen worden, alleen even geen idee wat op dit moment..

De laatste jaren zijn fotomeetings natuurlijk ook heel erg toegenomen ten opzicht van 2013 denk ik? Wellicht wordt er nu door de Modjes iets anders over gedacht :D

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 21:26

Booooo schreef:
Heb even het topic gelezen is van 2013 dus hoop dat er in de tussentijd wel wat veranderd zou kunnen worden :D

Marjoow: Ja dat is weer wel zo.. Misschien kan daar iets op verzonnen worden, alleen even geen idee wat op dit moment..

De laatste jaren zijn fotomeetings natuurlijk ook heel erg toegenomen ten opzicht van 2013 denk ik? Wellicht wordt er nu door de Modjes iets anders over gedacht :D

Het enige wat ik kan bedenken is de mogelijkheid voor de TS om de topictitel aan te passen en dat het dan gewoon de verantwoordelijkheid van TS is om duidelijk in de titel de datum en locatie te plaatsen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 22:25

Ik stem ook voor! Zou fijn zijn als in ieder geval de provincie aangeduid zou worden.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 15:50

Ja dat is in ieder geval al iets inderdaad.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 17:50

Ik stem ook voor :j
Zou super zijn en staat ook ergens op de ideeënlijst. Vervelende is alleen dat die lijst best lang is en het aantal uren in een dag best beperkt (en de hoeveelheid geld die op de bankrekening staat ook).

Willen we wel maar helaas is nog erg onbekend wanneer iets als dit gaat komen.

Lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 22:22

Is het niet gemakkelijker om een soort notificatie te krijgen voor nieuwe meetings/topics zoals dat je een mailtje kunt krijgen als er gereageerd is in een door jou aangemaakt topic?

Je krijgt dan een PB (desnoods mail) als er een nieuwe meeting wordt georganiseerd (of als er een topic op dat forumgedeelte is geopend). Hierin staat bv de titel van het topic en een link naar het topic.
Als eis voor nieuwe topics kun je dan hebben dat er een plaats/provincie/omgeving in de titel staat.

Is die plek voor jou interessant dan kun je je vervolgens in het topic abonneren/meepraten/opgeven.
Is die plek niet interessant dan gebeurt er niks, je hebt alleen een nutteloos PB'tje gekregen.

Ik heb vaak het probleem dat ik de meetings pas zie als iedereen al gekozen is. De meetings die bijna gehouden worden of net geweest zijn, zijn namelijk het actiefste.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:28

Kunnen we niet eerst een aantal centrale topics kunnen maken, waar mensen linkjes in kunnen zetten? Dus een centraal topic 'Friesland fotomeetings', waar mensen hun fotomeetings in Friesland kunnen plaatsen. Of zijn twaalf/veertien (België eventueel ook) van dat soort topics te druk?

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:37

Mariett schreef:
Kunnen we niet eerst een aantal centrale topics kunnen maken, waar mensen linkjes in kunnen zetten? Dus een centraal topic 'Friesland fotomeetings', waar mensen hun fotomeetings in Friesland kunnen plaatsen. Of zijn twaalf/veertien (België eventueel ook) van dat soort topics te druk?

Voor Noord Nederland was er al zo'n topic: [FM] Overzicht fotomeetings Noord Nederland
Het laatste bericht was alleen in 2014 :+