Heeft bokt wat last van de hoge temperaturen? Hij is al een tijdje vandaag van de leg lijkt. Heel traag Paginas die niet openen en uiteindelijk een foutmelding geven. Van snel antwoorden naar voorbeeld en dan blijven hangen waardoor de tekst kwijt is. Dat soort dingen
Tot nu toe nergens last van gehad. Welke browser gebruik je? Ikzelf gebruik meestal Chrome, als deze niet de nieuwste update heeft kan hij ook traag zijn. Wellicht ligt het daar aan?
Ik heb er met safari ook last van, maar ik zit ook veel op een zeer bekende examensite die vast nu door heel examinerend Nederland gebruikt wordt Die neemt dan veel 'laadsnelheid' weg, denk ik dan maar.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-16 14:40
Ok dan lag het daar aan. was wel even ble hele lap,tekst getypt, duw op voorbeeld en floep weg is alles na een tijd wachten.
De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.
Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw. Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer. Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.