Amnez telecom banner opent zichzelf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Amnez telecom banner opent zichzelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:06

Ik ben normaal niet echt (heel erg) van het klagen ofzo, maar heb de laatste tijd keer op keer de volgende banner:

Afbeelding

De banner an sich is niks mis mee, maar wel dat ie zichzelf ook opent in een nieuw venster, en af en toe in hetzelfde venster zonder dat ik er uberhaupt op tik. Niets onoverkomelijks, wel vervelend aangezien ik de laatste tijd alleen nog maar mobiel bok :') het alternatief is naar m.bokt.nl gaan, maar dan missen jullie ook weer inkomsten en kan ik er net zo goed een adblocker opzetten :')

Of kan het zijn dat mijn telefoon een eigen leven lijdt? :')

Tigear

Re: Amnez telecom banner opent zichzelf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:13

Nee hoor, ik heb op mijn mobiel precies hetzelfde probleem. ;P

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:17

Thanks!
Alleen maar goed om dit soort zaken te melden.

Ik heb de banner geblokkeerd :j Voor een volgende keer is het wel erg handig als je ook zelf even op het kruisje rechtsboven op de banner klikt. Als ik de banner blokkeer gebeurt er verder weinig (of eigenlijk niets) aan de oorzaak. Op die manier wordt er nergens een signaal afgegeven dat er een probleem is met die banner, dat geeft alleen aan dat Bokt.nl die specifieke banners niet op de site wil hebben. Zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat die adverteerder concurreert met iets dat we zelf doen.

Als jij echter op het kruisje klikt dan zien ze bij, in dit geval Google, dat er een probleem is met de banner an sich. Als het goed is wordt de banner dan overal geblokkeerd (ook op andere sites) en wordt de adverteerder aangesproken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:25

Beetje blond dat ik daar zelf nog niet op ben gekomen.. Thanks :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 13:52

Pas problem.
Overigens vooral handig als je beide doet :j Op die manier behoeden we de andere gebruikers voor dit soort irritante banners.