Heb 26 berichten, maar bokt.nl vindt van niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jacquel

Heb 26 berichten, maar bokt.nl vindt van niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 17:10

Ik heb in de loop van de tijd 26 nuttige berichten geplaatst. Ik hoopte nu eindelijk te kunnen reageren in niet-paardgerelateerde onderwerpen, want nu moet ik het steeds met pb'tjes doen. Ik krijg echter steeds het volgende bericht:

Je hebt nog geen 25 nuttige berichten op de specifieke paarden forums. Je hebt nog 17 berichten nodig.

Dit klopt dus niet, ik heb ze ruim gehaald. Kan iemand dat svp aanpassen?

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:12

Dan zijn ze waarschijnlijk niet allemaal in het kopje 'informatief' geplaatst. Zoals paardenpraat, manegepraat, ITP etc. tellen niet mee.

Najoveh

Re: Heb 26 berichten, maar bokt.nl vindt van niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:13

Zoals hierboven al gezegd, je moet niet gewoon 25 berichten plaatsten, maar 25 NUTTIGE berichten.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:14

Je moet ook nuttige berichten plaatsen :D
Subforums zoals itp of manege praat indd tellen niet mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 17:14

Je behoort de berichten onder het kopje 'informatief' te plaatsen. En ik zie dat jij ook hebt gereageerd in topics die niet meetellen..

http://www.bokt.nl/tools/check_groups.php

Ik weet niet zeker of de link werkt, aangezien ik al op alle fora kan komen. Maar je moet je na 25 nuttige berichten nog wel aanmelden.

Jacquel

Re: Heb 26 berichten, maar bokt.nl vindt van niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-16 17:55

Oh oké. Ik dacht dat als ik kon reageren, dat per definitie nuttig was als ik nog geen 25 berichten had. Omdat ik anders wel geblokkeerd werd. Vind trouwens mijn bijdrage in Manegepraat enz. best nuttig, maar dat doet nu niet terzake. Bedankt voor de info.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-16 18:02

Jacquel schreef:
Oh oké. Ik dacht dat als ik kon reageren, dat per definitie nuttig was als ik nog geen 25 berichten had. Omdat ik anders wel geblokkeerd werd. Vind trouwens mijn bijdrage in Manegepraat enz. best nuttig, maar dat doet nu niet terzake. Bedankt voor de info.

Het is ook niet dat het niet nuttig is maar je hebt gewoon een aantal onderwerpen die er wel aan meedoen en een aantal niet. De benaming van nuttig vind ik dan ook niet de juiste, ze kunnen het beter noemen 'Je hebt nog geen 25 berichten onder het kopje 'informatief' geplaatst' oid. Minder verwarrend.