ik wilde foto's toevoegen aan een topic. uploaden telt gewoon naar 100% beneden staat ipv een kleine foto gewoon een leeg kadertje. voeg je de foto toch toe aan je topic dan krijgt je een adertje met daarin het woord "afbeelding" met een symbool ervoor voorbeeld:
Ligt dit aan mijn internet of hebben anderen hier ook last van? probleem doet zich zowel voor bij safari op Iphone als bij google chrome op mijn dell laptop
xjessiesl
Geplaatst: 10-04-16 15:57
Ik heb dat ook, uiteindelijk maar via TinyPic gedaan daar bij heb ik er geen last van.
Gisteren deed deze het idd niet. Vanmorgen weer wel, maar nu helaas wederom niet meer. Maar zag ik een ander topic dat dit zo snel mogelijk verholpen zou worden
Ik geef dit topic toch maar even een schopje... Want ik heb nu bovengenoemd probleem. Volgens mij is het serveronderhoud inmiddels afgerond, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een andere suggestie?
Nog even kort: ik kan wel foto's toevoegen, maar krijg onderaan de boktupload alleen lege kaders en kan mijn eigen foto's niet zien, zie alleen een kader met de tekst 'afbeelding'. Ik bok op mijn ipad en hebt bokt5 aan staan. Help
Ik vind het ook erg vervelend Vandaag staat een groot deel van de dag ingepland voor werken aan een permanente oplossing. Zie verder: BartVB @ [FZ] Foto's uploaden werkt niet.