Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Luckyy80 schreef:Lijkt me ontzettend leuk, maar oef, een uur per dag is wel veel.
KirstenHorse schreef:Lijkt me een leuke uitdaging! Hopelijk komt er nog een plekje vrij eind juni, als ik 18 ben
Calanthe schreef:Jammer dat je minimaal 18 moet zijn, voldoe aan alle criteria, behalve die
Murthul schreef:Luckyy80 schreef:Lijkt me ontzettend leuk, maar oef, een uur per dag is wel veel.
Zo'n uur per dag vliegt voorbij hoor! Af en toe even op bokt spieken bij een overleg, even naar nieuw nieuws zoeken en wat online gooien en voor je het weet zit je eraan. Natuurlijk is het ook zo dat je de ene dag nu eenmaal meer zult doen dan de andere dag, maar 1 uur per dag is het gemiddelde.KirstenHorse schreef:Lijkt me een leuke uitdaging! Hopelijk komt er nog een plekje vrij eind juni, als ik 18 benCalanthe schreef:Jammer dat je minimaal 18 moet zijn, voldoe aan alle criteria, behalve die
Op het moment dat jullie wel voldoen aan de eisen kan er ook altijd een open sollicitatie ingestuurd worden.
Gem schreef:Nee hoor, al heb je natuurlijk een enorme pré als je vanuit het Chinees of Arabisch kunt vertalen.
Luckyy80 schreef:Dankjewel voor de uitgebreide uitleg! Zo krijg ik een beter plaatje van de functie, heel fijn.
Cayenne schreef:Een uurtje per dag? Goh, doe ik toch iets verkeerd
elenaMM77 schreef:Gem schreef:Nee hoor, al heb je natuurlijk een enorme pré als je vanuit het Chinees of Arabisch kunt vertalen.
zul je maar net Russisch studeren(vloeiend Tobiaans zal ook wel niet tellen gok ik)
zonder gekheid, leuke bezigheid voor de liefhebber.
ik denk wel dat je voldoende je wegen moet kennen binnen de paardenwereld omdat je anders al snel bij de standaard berichten uitkomt. Vanuit dat oogpunt helaas niets voor mij. te weinig wegen die ik kan bewandelen om nieuwsitems bijeen te scharrelen.
Anoli schreef:Cayenne schreef:Een uurtje per dag? Goh, doe ik toch iets verkeerd
We doen allemaal een uurtje hé, dus in totaal (uh telt even snel uit dr hoofd) 6 leden van de Nieuwsredactie = 6 uur aan nieuws zoeken en plaatsen.
Cayenne schreef:Anoli schreef:Cayenne schreef:Een uurtje per dag? Goh, doe ik toch iets verkeerd
We doen allemaal een uurtje hé, dus in totaal (uh telt even snel uit dr hoofd) 6 leden van de Nieuwsredactie = 6 uur aan nieuws zoeken en plaatsen.
Oh zo, ja dat scheelt al![]()
Ik vond het al bijzonder, een hele dag nieuws in één uurtje proppen