Linkje Nieuws werkt niet?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Linkje Nieuws werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:04

Bovenaan, naast het logo, staan 4 linkjes: Forums/ Markt/ Wiki/ Nieuws.

En die laatste doet het vandaag niet zoals hij het moet doen. Als ik hierop klik, verwacht ik dat ik de fora VN, ON en Achtergrondartikelen te zien krijg, netjes onder elkaar. Ik krijg echter de hoofdpagina van Bokt te zien...

Heeft BartVB misschien wat lopen knutselen aan Bokt en een kabeltje verkeerd weer ingeplugd? ;)

Polly
Moderator Algemeen

Re: Linkje Nieuws werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 14:11

Volgens mij is dat altijd zo?

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:14

Vroeger was dat niet zo Polly, dan kwam je via de link Nieuws altijd wel bij de nieuwsfora uit.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 14:15

Dat is dan vast wel heel vroeger, in de tijd van Bokt 4 denk ik. Want voor zover ik weet heeft hij in Bokt 5 altijd naar het voorpagina nieuws gelinkt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:16

Raar is dat dan? Dat verwacht ik eerder als je op Julius klikt, dan op het Nieuws linkje.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 14:17

Mja, ja en nee. Je komt nu bij het voorpagina nieuws uit, anders kom je bij het forum 'nieuws' uit. En daar kom je in principe door op 'Forums' te klikken. Het is denk ik maar net hoe je het bekijkt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:19

Correctie Lalidan, je komt nu ook op de hoofdpagina uit... Je moet dan dus eerst op forums klikken en dan daar op het tabblad nieuws, voordat je ON en de achtergrondartikelen kunt lezen.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 14:20

Die link heeft het naar mijn weten nooit gedaan.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:22

Vroeger deed hij het wel goed, naar mijn weten. Heb trouwens alle andere layouts al geprobeerd en overal heeft op "Nieuws" klikken het effect dat je op de homepage van Bokt komt. Is dus geen layout gebonden probleempje.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 14:26

Nee, je komt uit bij het voorpagina nieuws. En dat staat op de hoofdpagina ja, dat klopt. Waar jij heen wilt zijn alle fora mbt nieuws, en daar kom je uit door op forums te klikken. Bij klikken op nieuws kom je uit bij het voorpagina nieuws en niet bij het forum 'Nieuws'.

Misschien zou een betere naam voor de knop voorpagina nieuws zijn, maar ja, dat is zo onhandig. Maar als je naar ON wilt, moet je inderdaad via forums gaan.

Maar, zoals gezegd, het is dus maar net hoe je het bekijkt.

JPitty
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-16 14:28

Een betere naam voor die knop zou gewoon Home zijn, want dat is waar je uitkomt.

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 18:12

Het klopt inderdaad dat nieuws verwijst naar de hoofdpagina, dat is al heel lang zo. Op termijn is het de bedoeling een aparte nieuwspagina te maken waar al het nieuws te vinden is, maar tot die tijd verwijst "Nieuws" naar de hoofdpagina waar onder andere het belangrijkste nieuws te vinden is. Ooit komt daar dus verandering in, maar voorlopig staan er nog een heleboel andere dingen op de technische planning.
Een aparte home knop is in principe niet nodig, als je op het logo klikt ga je ook naar de hoofdpagina. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 19:01

Murthul schreef:
Het klopt inderdaad dat nieuws verwijst naar de hoofdpagina, dat is al heel lang zo. Op termijn is het de bedoeling een aparte nieuwspagina te maken waar al het nieuws te vinden is, maar tot die tijd verwijst "Nieuws" naar de hoofdpagina waar onder andere het belangrijkste nieuws te vinden is. Ooit komt daar dus verandering in, maar voorlopig staan er nog een heleboel andere dingen op de technische planning.
Een aparte home knop is in principe niet nodig, als je op het logo klikt ga je ook naar de hoofdpagina. :)

:') Het is al jaren dat we "op termijn" een aparte nieuwspagina kunnen verwachten, dus misschien niet handig om de bokkers blij te maken met een dooie mus.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-16 21:12

Ondertussen al zo'n negen jaar. Valt mee toch :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 19:36

Sammie schreef:
Ondertussen al zo'n negen jaar. Valt mee toch :D

Ik kwam bij de laatste telling uit op 7, maar jij was natuurlijk al eerder bij de NR dan ik, dus 9 zou ook heel goed kunnen :j

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-16 20:20

Een van de eerste dingen dat Cayenne tegen mij zei was toen ik net lavendel was (toen waren we trouwens nog gewoon zwart) er komt een nieuwe nieuwspagina/vp binnenkort. Toen was m'n veulen anderhalf. Die wordt nu tien :D dus 7 à 9 is wel een juiste schatting dan.