Rechtsboven in Chrome heb je als het goed is 3 bolletjes of streepjes staan, daar ga je naar 'Instellingen' en dan helemaal onderaan 'Over Chrome'. Daar staat dan iets als 'Applicatie versie' met iets als 49.0.2623.91, het gaat over het eerste getal, in het voorbeeld '49'.
In ieder geval een erg grote kans dat dit een probleem is met je telefoon of met Chrome. Ik heb vooral ook geen idee hoe Bokt.nl dit zou kunnen veroorzaken...
Ik heb dan geen last van een zwarte vlakken, maar wel "gaten" in teksten van het zelfde formaat als de zwarte vlakken. Mis avatar's tijd van geplaatste teksten, quote vlakken zijn leeg. Ik heb dit alleen bij bokt. Geregeld open ik een nieuw tabblad om bokt maar opnieuw op te starten, dan heb ik weer complete tekst. Tot het weer mis gaat.
Ik heb een toshiba note book met dongel met een gsm kaartje van vodafone. Ook google chroom brouser.
@aikon; welk besturingsysteem draait erop de notebook?
aikon
Geplaatst: 13-04-16 11:54
Euhhhhh, een oudje, windos xp. Kan helaas niet naar windos 7 of nieuwer, te weinig ruimte voor (zei de computerman) Maar volgens hem zou het daar niet aan mogen liggen.
Let wel, ik ben een leek op dat gebied. Ik weet hoe ik moet bokken en mailen.
Het gebeurt trouwens vaak na het aanklikken van linkjes en filmpjes dat ik hele stukken tekst ineens mis.