Bokt traag en irritant

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Bokt traag en irritant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 14:47

Misschien dat een van jullie een oplossing heeft. Als ik op mobiel bok dan is er niks aan de hand, alles laadt vlotjes en ik kan gewoon tussen topics schakelen. Zit ik echter op mn laptop dan is het een drama.... en bloedirritant...
Dan klik ik bokt aan en kan vervolgens de was gaan doen want de pagina laadt niet. Dan klik ik vaak in de adresbalk en dan op enter, dan laadt hij soms wel beter.
Als ik dan naar een topic ga dan is het weer feest, niet laden... constant dat rondje bovenin het tabblad dat hij bezig is... waarmee??? dan klik ik weer in de adresbalk etc. Tussendoor krijg ik dan vaak de mededeling dat de pagina niet reageert en of ik wil wachten... NEE ik wil niet wachten!! }>

Wil ik bijv een post van mezelf wijzigen dan duurt dat ook een eeuwigheid, soms moet ik meerdere keren in de adresbalk klikken om actie te krijgen.
Ik heb Win7 en Chrome. Ik had een adblocker maar die is er al tijden af. Ik heb dit alleen bij Bokt, wat gaat er fout??

Weggebokt

Re: Bokt traag en irritant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 14:48

Ik heb nergens last van ... :)

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 14:51

Ik heb het ook, maar dat kan ook aan onze wifi liggen. Heel vaak krijg ik de melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de site en foto's kan ik ook niet altijd laden. Ik gebruik safari op mijn ipad (met volgens mij nog ios8)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 14:53

Heb je het ook met andere websites?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 14:56

nee ik heb het alleen met Bokt.

Zou niet logisch zijn als het aan de wifi ligt, ik bok ook mobiel via wifi.