voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IJsco_Love

voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 18:38

Hoi,

Sinds kort ben ik 'officieel'lid geworden van bokt (las vroeger wel al vaak info hier) en het bevalt tot nu erg goed dus ik wou mij ook even voorstellen :+

Mijn naam is Alexis (maar niemand noemt mij ooit anders dan Alex :P), geboren en getogen in Adelaide, Australië (Dus excuus als mijn Nederlands in mijn berichten soms niet klopt, maar naar mijn hoop en idee merken jullie er weinig van) en ik ben 28, bijna 29, jaar oud. Nu woon ik al flink wat jaartjes in de kop van Noord-Holland waar ik sinds een jaar of drie twee schatten van IJslanders verzorg, met veel liefde en passie <3

Mijn gezin bestaat naast mij zelf uit mijn lieve man, mijn vijfjarige nichtje Mae die (sinds het trieste overlijden van mijn broer en schoonzus drie jaar geleden) bij mij woont, het eveneens vijfjarige zoontje van mijn man Daniël (die ook 24/7 bij ons woont) en onze knettergekke maar lieve hond Scamp. Wij zijn alles behalve een doorsnee gezin, maar wel een heel erg liefdevol gezin en dat is het allerbelangrijkste :+

Door alle hectiek van het dagelijks leven heb ik geen eigen paard, dit wil ik op dit moment ook echt niet, dus ik ben verzorger in hart en nieren. Ik geniet van het verzorger zijn, de paarden zijn mijn grote hobby, en ik leer graag bij over paarden op veel verschillende gebieden, vandaar dat ik lid ben geworden bij Bokt.

Ik hoop het hier naar mijn zin te hebben :+

Lieve groetjes,
Alex

denbine

Re: voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 18:45

Welkom op bokt en veel plezier

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 20:52

Mooie introductie, welkom op Bokt :wave:!

pinto_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 21:02

Welkom alex,

Bijzondere gezinssamenstelling, leuk.... ;)

En helemaal uit Australie. Heb je foto's van hoe je woont? Ben wel benieuwd. :)

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 22:30

pinto_1 schreef:
Welkom alex,

Bijzondere gezinssamenstelling, leuk.... ;)

En helemaal uit Australie. Heb je foto's van hoe je woont? Ben wel benieuwd. :)

Ik woon nu in Nederland hè, al jaaaaren haha. Ik was dertien toen ik hier kwam, dus ook in Nederland onderwijs gehad dus in principe is mijn Nederlands prima. Alleen thuis altijd Engels gesproken dus soms zeg ik iets en kijken mensen mij heeeel raar aan...En dan blijkt die uitdrukking of iets helemaal niet te bestaan in Nederland :P _O-

Ik zal binnenkort eens wat foto's er op gooien en ook de eigenaar van de pony's vragen of er van de paarden foto's op internet mogen, omdat ze niet van mij zijn wil ik daar eerst netjes toestemming voor vragen. Ben nu op mijn telefoon op bokt en die heb ik net sinds zaterdag dus hier nog geen foto's op :+

Een bijzondere gezinssamenstelling is het zeker :+ Soms knap lastig hoor! Maar het is het meer dan waard +:)+

Zoals Daniël een paar weken terug het samenvatte toen hij uit school kwam: 'ik weet waarom juf zegt dat wij een 'samen verteld gezin' zijn! Omdat wij elkaar alles mogen vertellen wat we moeilijk of niet leuk vinden en het dan sámen doen!!!' (Hij had 'samengesteld gezin' niet goed verstaan en begrepen... _O- ). De schat <3

Love2sk8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 22:34

welkom :D

Ik ben wel benieuwd naar je verzorgpaarden :+ ik heb zelf ook 2 ijslanders, en ik wil graag over een paar jaar naar de ijslander stoeterij in Australië :o

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 22:40

Love2sk8 schreef:
welkom :D

Ik ben wel benieuwd naar je verzorgpaarden :+ ik heb zelf ook 2 ijslanders, en ik wil graag over een paar jaar naar de ijslander stoeterij in Australië :o

Ik wist niet eens dat die bestond :+ voor mijn verzorgpony's had ik geen ervaring met IJslanders haha. Waar in Australië zit het? (Het is nogal groot land :') ). Ik ga nu gelijk googlen :P

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 22:41

Iedereen bedankt voor het welkom heten trouwens!!

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 22:44

welkom! ik denk dat heel veel mensen hetzelfde zouden doen, maar wil je toch laten weten dat ik respect heb voor het feit dat je jouw nichtje zo opvangt !

ik ben wel benieuwd naar je ijslanders :D

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 22:58

its_daantjee schreef:
welkom! ik denk dat heel veel mensen hetzelfde zouden doen, maar wil je toch laten weten dat ik respect heb voor het feit dat je jouw nichtje zo opvangt !

Dat is een heel lieve reactie, dankjewel! Zelfs beetje ontroerd ben ik er van :o maar ik ben er van overtuigd dat meeste mensen dit zouden doen hoor :j
Heftig was het zeker, zat ik daar op mijn 25ste zonder mijn broer maar mét zijn dreumes...Maar drie jaar later kan ik mij eigenlijk niet meer voorstellen dat ze níet bij mij woont. Natuurlijk, ze had bij haar ouders moeten opgroeien. Maar nu dat niet kan, zou ik haar nergens anders willen dan bij mij <3 <3 <3

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 23:04

Wat leuk zeg! WELKOM! *\o/*

Woon ook in de kop van Noord-Holland en verzorg ook een ijslander! :D

IJsco_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-16 08:26

Cchanny schreef:

Dank je wel! Ik zag je link naar je website, wat maak je een mooie foto's zeg _/-\o_

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 10:02

IJsco_Love schreef:
its_daantjee schreef:

Dat is een heel lieve reactie, dankjewel! Zelfs beetje ontroerd ben ik er van :o maar ik ben er van overtuigd dat meeste mensen dit zouden doen hoor :j
Heftig was het zeker, zat ik daar op mijn 25ste zonder mijn broer maar mét zijn dreumes...Maar drie jaar later kan ik mij eigenlijk niet meer voorstellen dat ze níet bij mij woont. Natuurlijk, ze had bij haar ouders moeten opgroeien. Maar nu dat niet kan, zou ik haar nergens anders willen dan bij mij <3 <3 <3

echt ontzettend goed.. !! kan me voorstellen dat dat een heel moeilijk iets is.. alsof het verliezen van je broer niet erg genoeg is heb je ook nog andere zorgen. maar ik denk dat jouw nichtje ontzettend veel geluk heeft met zo'n tante als jij *D

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 19:52

IJsco_Love schreef:
Cchanny schreef:

Dank je wel! Ik zag je link naar je website, wat maak je een mooie foto's zeg _/-\o_

Dankjewel :o

Tianie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-16 00:13

Welkom

Chynnafifi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 12:25

welkom op bbokt!

Lumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 12:27