Ik kan hier nergens informatie over vinden, dus als iemand het antwoord weet dan hoor ik het graag: een deel van mijn foto's op Bokt heb ik geuploaded via Bokt zelf, een deel via een externe site. Inmiddels is mijn Bokt foto-account behoorlijk volgestroomd en zou ik dus overbodige foto's (bijvoorbeeld uit oude advertenties) willen wissen om te voorkomen dat ik in de toekomst snel een foto via Bokt upload en er dan een oude (wel nuttige) foto gewist wordt omdat mijn Bokt account vol zit.
Hoe kan ik direct bij mijn voorraad foto's op Bokt komen (dus niet door in een topic op 'antwoord' te drukken ), hoe kan ik zien hoeveel ruimte ik nog over heb, en kan ik overbodig geworden foto's ook wissen?
Ik ben even het topic kwijt maar Bart of een andere mod heeft als het goed is pas gezegd dat er geen optie komt om foto's bij de bokt upload te verwijderen omdat er geen vraag naar zou zijn.
O.a. hier staat een bericht van Bart met die uitleg (en ook wat je kan doen als je foto's verwijderd wilt hebben) BartVB @ [FZ] Hoe foto's verwijderen?
Blij dat ik dit topic tegen kom want ik vroeg me onlangs hetzelfde af. Ik hoef niet nu perse foto's verwijderd te hebben maar ik zou het wel heel plezier vinden als ik gewoon zelf kan besluiten welke ik wel en niet wil verwijderen op het moment dat het mij uitkomt. Uit gemak gebruik ik de bokt upload vaak maar eigenlijk kies ik liever voor een externe site omdat ik dan alles direct zelf in de hand heb, ipv eerst een mailtje te moeten sturen.
Dus van hieruit; er is behoefte aan de verwijderfunctie.
Anoniem
Geplaatst: 21-03-16 17:31
Ah, fijn! Dankjewel! De Bokt zoekmachine werkte net niet (kon ook niets vinden als ik gewoon het hele foto doorzocht op 'foto' ) en via Google kwam ik ook net verder. Ik heb het andere topic meteen in de bookmarks gezet, fijn om te weten dat het via een omweg toch kan mocht het echt dringend noodzakelijk worden, en dat dat in de toekomst misschien zelf gedaan kan worden.
Paisano
Geplaatst: 21-03-16 18:29
Nog een belangrijke toevoeging hieraan: het is niet nodig om je foto's te verwijderen om te voorkomen dat je account 'vol' zit. Je mag zoveel uploaden als je wil, hier zit geen maximum aan. Helemaal onderaan het veld zit een knopje 'volgende' om meer van je geüploade foto's te laden. Ik hoop dat je er wat aan hebt!