Hallo Bokkers!
Mijn naam is Kim, 24 jaar en woonachtig in Tilburg! Ik werk in de schoonmaak en heb een grote passie voor schrijven en paardrijden. Ik ben begonnen met rijden op mijn 7e toen ik werd uitgenodigd voor een kinderfeestje! Ik was meteen verkocht! Bleek dat mijn moeder ook gereden heeft, maar door een flinke val nooit meer op een paard heeft durven stappen. En mijn broer heeft ook ruiters bloed door zijn aderen stromen, dus ik kon blijkbaar niet uit blijven!
Ik heb mezelf leren rijden door af te kijken van ervaren ruiters via YouTube filmpjes. Klinkt heel vaag, maar toch merk je het niet. Het enige wat je merkt is dat ik niet de kennis heb die ik wil hebben. Ik weet wel wat, maar lang niet alles.
Anyway, ik fotografeer, lees veel en ben een erg sociaal persoon. En al jaren op zoek naar een bijrijdpaard... Naast schrijven dicht ik ook. Ik heb een droom om scriptschrijver te worden, maar helaas is die opleiding zo mega duur... Ik schrijf enkel en alleen in het Engels.
Verder... Ja geen idee. Veel pech gehad met verzorgpaarden omdat de eigenaren niet eerlijk waren en mij de schuld gaven van dingen die niet aan mij lagen. Dus ja, ik mis het rijden enorm.
Ik ben geen nieuw gezicht op Bokt. Heb jaren geleden een account aangemaakt en wist bijgod niet meer welk email adres ik had gebruikt of welke gebruikersnaam ik had, vandaar een nieuw account.