Nieuw op bokt dus even voorstellen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linvermulst

Nieuw op bokt dus even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-16 13:06

:wave:

Ik ben Linda Vermulst, ben 23 jaartjes jong en heb vandaag naar wikken en wegen toch een bokt profiel aangemaakt *\o/* .. Ik woon tijdelijk voor me opleiding in Bilzen en kom oorspronkelijk uit Brunssum.

Ik heb de luxe en gelukkig de mogelijkheid gehad om met paarden op te groeien, me opa & oma, en me oom en tante van beiden kanten van de familie en me moeder waren altijd bezig met paarden, en hadden er zelf ook. Ik zat eerder op de rug van een paard dat ik kon lopen lopen haha. Ik heb dan ook altijd geroepen iets met paarden te willen gaan doen, en ben met een omweg ( ouders wouden eerst dat ik een andere opleiding afronden zodat ik iets heb om terug op te vallen moest het met de paarden niet werken). ben ik dan nu eindelijk aan een paardenopleiding begonnen.

Ik ben dan ookal heel vroeg gestart met paardrijden en heb al over verschillende paarden mogen beschikken en in de tussentijd heel veel geleerd en beschik over twee super paarden.

Whipser van schuttershof <3
Afbeelding

Toronto Z <3

Afbeelding

Ik ben voornamelijk uit nieuwsgierigheid op bokt gekomen, en uiteraard ook om me toch als nog te verbeteren, er valt altijd wel wat beter te doen en vaak zien mensen die je niet kennen net dat beetje meer dat mensen die je elke dag zien niet zien. Dusja kan wat dat betreft alleen maar een win win situatie zijn ;)

Nou bedankt voor het lezen en nog een hele fijn dag
groetjes :evaw:

schirocco24

Re: Nieuw op bokt dus even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 13:10

Welkom op bokt.!

linvermulst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-16 13:28

schirocco24 schreef:
Welkom op bokt.!

dankjewel dat is lief