[Dienstmededeling] Enquête HAW / RIJ-ITP

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zonnebloem18

[Dienstmededeling] Enquête HAW / RIJ-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-16 22:13

Een hele tijd geleden is op het forum een splitsing gemaakt tussen de verschillende topics met rijfoto's.
Op RT-HAW kun je een topic plaatsen met rijfoto's waarop je onderbouwd technisch commentaar wilt krijgen. Zowel de openingspost als de reacties van anderen moeten aan een aantal regels voldoen. [RT-HAW] Regels en Richtlijnen [HAW] Horses At Work
Op RIJ-ITP kun je rijfoto's laten zien in een informelere setting. Er kunnen daar evt. ook enkele andere foto's tussen staan en in reacties hebben mensen een vrijere hand.

De laatste tijd valt het op dat RT-HAW minder bezocht wordt: het aantal topics loopt terug en we vragen ons af wat we kunnen doen om er weer een goedlopend forum van te maken.
Daarbij vragen we graag om jullie hulp :) Door het beantwoorden van de enquête kunnen jullie ons inzicht geven in het beeld dat jullie nu hebben van RT-HAW en RIJ-ITP en wat er eventueel nodig is om van RT-HAW weer een drukbezocht forum te maken.

In dit topic mogen wel vragen gesteld worden over de enquête zelf, maar het is niet bedoeld om de situatie op de fora en de antwoorden te bespreken, dit om de antwoorden zo puur mogelijk te houden.

[edit] Link naar enquête verwijderd. [/edit]

Nayomie

Re: [Dienstmededeling] Enquête HAW / RIJ-ITP

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:26

Ingevuld. Ik moet zeggen dat het niet aan de regels wat mij betreft niet het punt zijn. Maar mensen willen liever 'awh' 'lief' en 'leuk' reacties in plaats van rijtechnisch commentaar. Gros deel weet zijn/haar verbeteringspunten en ander deel dénkt het te weten en een klein deel wil daadwerkelijk het oog van andere bokkers gebruiken omdat die net weer wat anders zien dan jezelf.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:43

Ik heb hem ook ingevuld. Vind het fijn dat hier eens naar gekeken gaat worden omdat de HAW vaak reltopics worden doordat de TS afgezeken wordt.

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 23:58

Ingevuld! Ik vond de schrijfvakjes alleen wel irritant klein, je kon niet overzichtelijk lezen wat je eigenlijk had geschreven.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:05

Goed initiatief!
Vakjes inderdaad te smal. Nodigt niet uit om een compleet verhaal te typen.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:10

Maureen95 schreef:
Ik heb hem ook ingevuld. Vind het fijn dat hier eens naar gekeken gaat worden omdat de HAW vaak reltopics worden doordat de TS afgezeken wordt.

Dit valt mij ook erg op, denk dat daarom veel mensen niet durven.

Ga 'm nu invullen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-16 00:27

Bedankt voor de input, de vakjes zijn groter gemaakt.

Kalender7

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 00:39

Vakjes zijn prima nu, kon alleen bij de eerste vraag niet meer veranderen. Had per ongeluk een vakje aangeklikt terwijl ik nooit foto's plaats, dit kon niet weggehaald worden.

FleurStyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:07

Ingevuld, ik ga trouwens mee met Maureen95.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 11:12

Ik ga ook mee met Maureen95. :j
Mensen die op HAW posten willen graag onderbouwde tips, maar vaak wordt er erg aanvallend gereageerd.
Dan heb je als TS ook geen zin meer om netjes terug te antwoorden en krijg je een vicieuse cirkel.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 17:26

Ik heb hem ook ingevuld.
Bij HAW vind ik soms ook dat de reacties te ver gaan en dat er vrij laat wordt ingegrepen. Dit in tegenstelling tot ITP, daar gooien ze een topic gelijk dicht bij een mini relletje om het zo te zeggen. :+

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 19:00

Ingevuld.
HAW lijkt wel een "keuring". Alles is heel strikt en streng en de sfeer leid daar heel erg onder. Een sfeer waarin vaak "iedereen rijd bagger" in terug komt. Ik durf gewoon weg geen HAW topic te openen met rijfoto's van mijn jonkie omdat het nog helemaal niet perfect gaat. Zelfs een ITP vind ik al lastig op dit moment. :o

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 14:18

miss_lizje schreef:
Ingevuld.
HAW lijkt wel een "keuring". Alles is heel strikt en streng en de sfeer leid daar heel erg onder. Een sfeer waarin vaak "iedereen rijd bagger" in terug komt. Ik durf gewoon weg geen HAW topic te openen met rijfoto's van mijn jonkie omdat het nog helemaal niet perfect gaat. Zelfs een ITP vind ik al lastig op dit moment. :o

Amen. Bij ons is er ook nog heel veel werk aan en ik ben mij daar bewust van. Ik sta ook onder begeleiding van een ervaren instructrice. Tips zijn leuk, maar een heel topic "dit en dat en zus en zo is niet goed" en nooit horen wat wél goed is, is niet fijn. Om over de reltopics nog maar te zwijgen.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 14:47

Er zijn al een flink aantal ingevulde enqueteformulieren binnengekomen, waarvoor bedankt!

We willen de enquete nog t/m dit weekend open houden, dus t/m zondag 3 april. Mocht je de enquete nog niet ingevuld hebben en dit alsnog willen doen: heel graag! :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:43

Dit topic is een beetje ondergesneeuwd door het 1 april-gebeuren, vandaar nog even een laatste bericht om de enquete onder de aandacht te brengen. Wie nog in wil vullen kan dit vandaag nog doen :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 10:19

Bedankt voor alle reacties op de enquete, ik heb deze zojuist gesloten. De mods van HAW zullen later bij jullie terugkomen n.a.v. de inventarisatie. Dit kan wel even gaan duren want vooral de open vragen zullen wel wat tijd in beslag nemen om te inventariseren.