Foto's uploaden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 11:54

Hoi,

Op dit moment wil ik een volg topic updaten d.m.v foto's, maar wanneer ik een foto upload via mijn telefoon of computer, komt er een zwart vakje met een kruisje te staan. Ik upload vaker via zowel mobiel als computer en dit heb ik nooit eerder gehad. Als ik op het zwarte vakje met kruisje klik, komt er wel een link te staan maar deze geeft weer een zwart vakje met een kruisje. De foto laadt wel gewoon en ik kan ook gewoon op save drukken.

Hebben meerdere hier last van? Het kan bijna niet aan mijn telefoon of computer liggen, aangezien ik regelmatig op deze manier foto's upload.

_Ezra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:32

Je hoeft niet perse gebruik te maken van de upload functie, je kunt ook bijvoorbeeld imgur gebruiken en vervolgens gebruik maken van de img tag.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-16 12:54

Dat snap ik, maar ik upload met de bokt upload omdat dit makkelijker en sneller gaat. Het gaat mij er om dat deze functie het eerst wel naar behoren deed en nu ineens niet meer.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 12:55

Ik heb het ook. Heb achter de schermen al gevraagd of iemand hier meer van af weet. Ik kom erop terug.

Daihyo

Re: Foto's uploaden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:17

Ik had het net met de Markt :j

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 13:32

Bart weet ervan en is ermee bezig. Het zou dus binnen afzienbare tijd weer opgelost moeten zijn. Even in de gaten houden.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:19

Oh, dit verklaard ook waarom ik (bijna) geen foto's meer zie zeker? :) Maakte me al zorgen dat ik een knopje verkeerd had ingedrukt oid.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-16 14:24

Waar zie je geen foto's meer MarJon? De foto's op het forum zouden gewoon zichtbaar moeten blijven. In de upload zijn mijn laatste twee uploadpogingen inderdaad niet zichtbaar. De oude wel gewoon.