Misschien op Google gezocht over dat onderwerp? Ik doe het ook vaker en kom dan ook stokoude topics tegen
Anoniem
Geplaatst: 16-03-16 18:44
Maar kijken ze dan ook niet naar van wanneer het laatste bericht is? Dat verbaast mij vooral. Als het echt relevant is of een "heeeeee hoe is het nou met?" dan snap ik het wel. Ik wilde laatst in een oud topic over de koniks in Spaarnwoude wat zeggen. Kan niet. maar ik ga daar geen nieuw topic voor starten.
AnnetteFlame
Geplaatst: 16-03-16 18:46
Denk idd door die 25 nuttige berichten komt. Had ik een tijdje terug, wel net optijd ggezien dat t n oud topic was. Het ding is dat dus alleen de berichten die je onder informatief plaatst tellen. Dus was doe je dan je gaat alle onderwerpen van informatief af, en soms is het 3e recente topic van een bepaald onderwerp toch al oud, laat staan als je naar pagina twee gaat. En dan denkt een nieuwe bokker ha! Over dat onderwerp weet ik wat en daarna blijkt dat een mega oud topic te zijn.
Als het relevant is voor het topic, dus echt wat toevoegt, dan is het gewoon toegestaan om een oud topic omhoog te schoppen. Uiteraard is het niet verplicht, je mag ook een nieuw topic aanmaken.