Ik kan nergers op reageren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linda_visser

Ik kan nergers op reageren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-16 17:06

Ik kan nergens op reageren??? krijg tekens deze melding : Je kan geen berichten plaatsen in dit forum, waarschijnlijk omdat je nog geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forum.

:( :( :(

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:07

Citaat:
Waarom kan ik in sommige forums geen berichten posten, wat is de kudde?

Bokt is in eerste instantie een forum waar je samen met andere paardenliefhebbers kan praten over paarden en alle zaken die daarmee te maken hebben. Tot de forums die paardgerelateerd zijn heb je altijd toegang. Voor vaste leden zijn er ook forums waar zaken die niets met paarden te maken hebben besproken kunnen worden. Deze fora zijn te vinden onder het tabblad "Algemeen", met uitzondering van de fora Forumzaken, Wikizaken, Marktzaken en Wie,Wat,Waar?: die zijn voor alle gebruikers toegankelijk. Voor de jeugd zijn de fora JeugdHonk en JeugdHuiskamer pas toegankelijk als je tot de Kudde behoort. Om toegang tot deze forums te krijgen, kun je je aanmelden op deze link.

Je kunt alleen toegang krijgen als je meer dan 25 zinnige posts hebt geplaatst op de specifieke paardenforums, dit zijn de informatieve forums die je vindt onder het eerste tabblad (informatief). Zo maar berichtjes plaatsen om zo snel mogelijk aan die 25 te komen is niet toegestaan

LoveBodin

Dat klopt.

Omdat Bokt een paardenforum is, moet je eerst 25 nuttige, paardgerelateerde berichten posten. Dat kan in alle topics onder "Informatief". Daarna moet je je aanmelden bij de kudde en mag je ook op andere plekken posten.

Urbanus

Ja en wat wil je nu precies zeggen? Dat is toch duidelijk of heb je de regels niet gelezen?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:08

Je moet eerst 25 berichten plaatsen in topics die staan onder het tabblad 'informatief'. Dit moeten nuttige berichten zijn, die inhoudelijk ergens over gaan. Dus niet 'wat een mooi paardje' of 'vind ik ook' maar iets meer dan dat.

Verder zou je deze link eens door kunnen lezen, die geeft antwoord op n hoop vragen:
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Over_Bokt

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 17:09