Foto's van facebook naar bokt linken, werkt niet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miss_lizje

Foto's van facebook naar bokt linken, werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 16:07

Hoi,

Ik probeer nu al de hele tijd een foto die op mijn facebook staat op bokt te krijgen. Normaal gesproken werkte dat altijd wel, maar nu doet hij het niet.

Ik doe rechtermuisknop -> Adres van afbeelding kopiëren -> plakken in bokt met de img knop er omheen.

Dan geeft hij boven aan mijn venster: De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden. (https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 43370abd90)

De foto staat niet afgeschermd. Wat doe ik mis?

P.s, ik gebruik liever niet de bokt upload omdat ik bij veel foto's eerst de foto naar mijn laptop moet downloaden.
p.s ik gebruik ook nog bokt4 omdat ik bokt5 te klein is lekker te lezen zonder continu te moeten zoomen.

xZiva_

Re: Foto's van facebook naar bokt linken, werkt niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:09

Bij mij is de foto gewoon goed zichtbaar :))

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 16:14

Komt omdat de foto te groot is / variabel formaat heeft via facebook denk ik.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 16:14

Afbeelding

Even via bokt5 maar. Printscreen van wat ik krijg. krijg de foto's dus niet in 1x zichtbaar.

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 19:17

Als je bij je FB foto op rechtermuisknop klikt (of lang ingedrukt houd bij touchscreen) dan krijg je de opties voor die foto en dan kan je als het goed is op "afbeelding bekijken" klikken, dan krijg je een nieuw tabblad en als je die link kopieert en tussen [ IMG ] [ IMG/ ] zet krijg je de foto als het goed is wel.

Zo doe ik het iig altijd :j

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 21:57

Okee, nu wordt het helemaal weird. :')
Op de pc lukt het dus wel, maar op de laptop blijf ik die foutmelding krijgen terwijl ik het zelfde doe. De url van de foto is ineens anders, waardoor hij hem op de pc dus wel gewoon gelijk neerzet en op de laptop foutmelding blijft geven. :o?

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 22:18

De url die je van FB krijgt is anders? Dat is wel raar..?

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 22:24

Via pc (even puntjes na de h gezet): h..ttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/h ... 988b2acb8e

Als ik deze tussen de img knop zet krijg ik gewoon de foto.

Edit via laptop:

Via laptop krijg ik deze: h..ttps://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/h ... 988b2acb8e

mmm codes zelf zijn dus toch wel hetzelfde. Maar als ik die via mijn laptop tussen de img knop zet krijg ik bovenaan de melding: De afmetingen van de afbeelding konden niet bepaald worden. (linkje)

Het zit dus echt in de laptop. Zelfs als ik de eerste link ( die ik dus via de pc in dit bericht heb gezet) tussen de img knop zet krijg ik ook dezelfde foutmelding.

Dubbel edit: Wanneer ik het bericht edit op mijn pc again, en de links tussen img knop zet, heb ik wel foto's.