Ik krijg bij veel foto's zoals mijn profiel ineens witte blokjes ipv de foto's. Ook in topics met regelmaat de blokjes, al krijg ik zo nu en dan na een paar keer aanklikken alsnog de foto's. Dit is op een mobiel trouwens. Hier heb ik nog niet eerder last van gehad en op andere sites gebeurd dit ook niet.
KittyDylan
Geplaatst: 02-03-16 17:33
Bij mij doen ze het ook niet. Ik debj dat je ze opnieuw moet uploaden. Wil wel eens gebeuren met foto's die al langer op Internet staan. (Tenminste, mijn logica?)
Dit lijken idd vooral foto's te zijn die op gratis upload sites staan die de foto's na een bepaalde tijd verwijderen. Eerste foto uit je profiel is b.v.:
Blokjes zijn vooral een kwestie van minder chocoladetaart eten, maar dat is zo lekker
De blokjes in de profielen worden veroorzaakt door foto's die om de een of andere manier niet kunnen worden geladen. Als de foto's kwijt zijn (zoals na een paar maanden/jaren bij een hoop upload sites) dan krijg je op die plek altijd een blokje te zien. Als je soms een foto ziet en soms een blokje dan lijkt er iets anders aan de hand te zijn.
Ok ! Dan zal merendeel wel oudere foto's zijn. Al is het wel raar dat sommige oude topics wel de foto's van zichtbaar zijn terwijl die eerder erop gezet zijn. Nu ben ik er niet helemaal in thuis dus geen idee of dat klopt of niet.
En chocolade taart is bruin.. Dus geen witte blokjes meer voor Bart
Maik79
Geplaatst: 06-03-16 23:56
Ik lijk hetzelfde te hebben, maar dan met foto's in topics en op de marktadvertenties op de homepage:
Sterker nog, de printscreen die ik net upload kan ik zelf niet zien, krijg ook een blokje.
Joliieeenn
Geplaatst: 07-03-16 00:51
Ik heb hetzelfde. Nu ook ineens op de startpagina bij de advertenties. Dit heb ik normaal niet.
Ohw.. Zelfs mn printscreen is nu een blokje geworden na het uploaden op bokt...
en.. als je zo'n foto-loze advertentie aanklikt, dan verschijnt op de plaats waar normaal de foto staat, nu alleen maar een advertentie van THOMAS ( broodjes).. is die soms de boosdoener?
Ik had vd week in de bokt upload dat ik geen foto's te zien kreeg maar blokjes en ik hoor in ons topic er meerdere mensen over dat ze geen of na een tijdje proberen pas foto's kunnen uploaden.
Pferdchen
Geplaatst: 07-03-16 16:09
Bij de advertenties heb ik het sowieso al een tijdje (via laptop) dus niet pas vandaag. Dacht dat het alleen bij mij zo was. Dit dus...