Klopt, dat is een van de dingen die hier op de planning staan als verbeterpunt voor de upload. Er is ook niet heel veel vraag naar (als we 4 foto's hebben verwijderd in de afgelopen maanden dan is het veel) dus hebben we ook nog niet heel veel haast gemaakt met die functie.
Maar als je support@bokt.nl een mail stuurt met welke foto's je weg wilt hebben dan regelen we dit
Je kunt natuurlijk ook op je bericht temmen of ze je foto willen verwijderen. Dan blijft ie nog wel in de upload staan maar dan staat ie iig niet meer online. Dat vond ik eigenlijk ook nog wel een prima oplossing zonder weer te hoeven mailen.
Liselot
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-16 16:51
Tis ook niet dat ze perse nu weg moeten hoor. Maar ik zet wel eens foto's van mijn zoontje in een hk topic en die wil ik na een paar dagen er af kunnen gooien
Als je dit zelf zou kunnen doen zou het een hele stap vooruit zijn voor mij.
Dit is namelijk voor mij de reden om geen foto's te plaatsen. Ik wil ze wel tonen, maar mijn foto's moeten echt niet tot in de eeuwigheid op internet blijven staan.
Heb per ongelijk ook een hele reeks van foto's 4x geüpload, die staan er nu ook tussen. Het zou inderdaad handig zijn als ze weer verwijderd kunnen worden Scheelt tussen de foto's door scrollen.