Na enige tijd al te hebben meegelezen op het forum. Werd het toch is tijd om een profiel aan te maken.

Ik ben dus Miranda 29 jaar oud en ik kom uit Made. Daar woon ik samen met mijn lieve zorgzame vriend Robbert en onze 2 katjes. Mijn liefde voor paarden is eigenlijk al vanaf kleins af aan begonnen. Tegen beter weten in van mijn ouders. Die zijn er niet zo'n fan van. Mocht dan ook pas rond me 12e gaan lessen op de manege. Ik was wat groter en dat vonden ze een veiliger 'idee'. Zodoende heb ik heel wat leskaarten versleten bij de toen voormalige Manege Swagemakers. Destijds in de circustent bij de marksluis voor Oosterhout. Ook nog gelest in bij Manege Buitenhorst in Oosteind. En verschillende verzorgpony's gehad. Tijdje ook niet gereden. Fases hé van het leven.

Bijna 3 jaar geleden begon het weer te kriebelen. Vriendinnen hadden inmiddels hun eigen paard. Dus dan wordt je er ook weer mee besmet.

Mijn voorkeuren gaan dus uit naar koudbloedjes. Niks mis met andere paardenrassen. Iedereen zijn eigen voorkeur. Ik rij puur recreatief.
De vraag wel is of ik weer ga rijden na mijn revalidatie, maar de liefde voor paarden blijft.