Even voorstellen...Maybabe

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maybabe

Even voorstellen...Maybabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 22:28

Hallo allemaal!

Na enige tijd al te hebben meegelezen op het forum. Werd het toch is tijd om een profiel aan te maken. :D Kan ik ook is reageren op een topic. ;) Helaas, heb ik noodlottig ongeluk gehad met mijn laatste ritje, maar daar vertel ik liever over in een apart topic. Heel verhaal namelijk.

Ik ben dus Miranda 29 jaar oud en ik kom uit Made. Daar woon ik samen met mijn lieve zorgzame vriend Robbert en onze 2 katjes. Mijn liefde voor paarden is eigenlijk al vanaf kleins af aan begonnen. Tegen beter weten in van mijn ouders. Die zijn er niet zo'n fan van. Mocht dan ook pas rond me 12e gaan lessen op de manege. Ik was wat groter en dat vonden ze een veiliger 'idee'. Zodoende heb ik heel wat leskaarten versleten bij de toen voormalige Manege Swagemakers. Destijds in de circustent bij de marksluis voor Oosterhout. Ook nog gelest in bij Manege Buitenhorst in Oosteind. En verschillende verzorgpony's gehad. Tijdje ook niet gereden. Fases hé van het leven. ;) Tijdje motorgereden, maar dat is een andere verhaal. Daar komt overigens wel mijn nickname vandaan. Wist geen andere naam te bedenken. :+

Bijna 3 jaar geleden begon het weer te kriebelen. Vriendinnen hadden inmiddels hun eigen paard. Dus dan wordt je er ook weer mee besmet. ;) Dus ben ik weer gaan lessen bij Manege Langeweg in mei 2013. Daar een tijdje gelest. En met regelmaat bij Stal Dudok in Hooge Zwaluwe op de leuke Fjordjes van Janine. :D Ook reed ik op een leuke Tinker de afgelopen 1,5 jaar. Hier heb ik heel veel plezier op heb gehad! Laatste ritje was alleen niet zo tof.. |(

Mijn voorkeuren gaan dus uit naar koudbloedjes. Niks mis met andere paardenrassen. Iedereen zijn eigen voorkeur. Ik rij puur recreatief.
De vraag wel is of ik weer ga rijden na mijn revalidatie, maar de liefde voor paarden blijft. <3 Dat krijg je er niet uit! *D
Laatst bijgewerkt door Maybabe op 03-02-16 22:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennyxx

Re: Even voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 22:35

Welkom en beterschap begrijp ik uit je verhaal :-)

Maybabe

Re: Even voorstellen...Maybabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-16 23:54

Dankjewel!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:58

Welkom en veel plezier!
Ik ben benieuwd naar je laatste ritje (wat hopelijk niet het allerlaatste is)

Knap dat je in ieder geval toch nog 'in de paarden' wilt blijven

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 23:59

welkom!
ik heb ook gereden in de circustent haha
dus wie weet kennen wel elkaar wel!

ik reed er op zaterdag en dinsdag avond. in de springles.
dan ken je vast de pony's memory, rosita en bonnie nog wel!!

Maybabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-16 11:02

Bedankt voor de reacties! Moet eerst nog wat berichtjes plaatsen,voordat ik mijn verhaal kan doen. Maar vind het wel lastig af en toe. Moet mijn weg nog vinden op Bokt.
Rosita en Bonnie ken ik nog wel. Corina, Eppo, Granoes, Argon, Blondie en Fury, Kevin, Speedy en Punto. En dat is het zo'n beetje. Reed ook altijd zaterdag.