Wie zit achter de reactie's van Esther......

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eswestplate

Wie zit achter de reactie's van Esther......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-16 17:48

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het rondsnuffel op bokt. Eerst moest even ontdekken hoe alles in elkaar zat. Maar door gewoon overal op te klikken kom je er vrij snel achter hoe iets werkt :D
Maar nu ik door begin te krijgen hoe ik op jullie kan reageren is het misschien wel leuk om te weten wie er achter de reactie zit :o

Ik ben Esther en heb vorig jaar mijn droom mogen verwezenlijken. Ik heb mijn eerste paard gekocht. En natuurlijk koos ik niet voor een rustig ouder paardje maar ik kocht een jong paard (8jaar) met een gebruiksaanwijzing en tevens is hij blind aan zijn rechter oog... En als kers op de taart is hij allergisch voor stof. Maar dit alles maakt de liefde voor hem niet minder groot :P

Ik ben nieuw in de paarden wereld wat betreft een eigen paard. Ik moet eigenlijk alles nog leren en heb daar gelukkig veel hulp bij van mijn lieve stal genoten.
Door al deze hulp heb al heel veel grote en kleine dingen bereikt met mijn paard.
Ik zal vooral actief zijn bij de forums over de gezondheid van paarden en tips over hoe om te gaan met eigenwijs (en soms gewoon lastig) paarden gedrag.

Ik ben dankbaar voor alles wat ik al heb mogen leren van mijn paard. En met een beetje hulp van stalgenoten en van jullie kan het niet meer mis gaan

Lieve groetjes,
Esther en Schadow
Afbeelding

Afbeelding

Iris82

Re: Wie zit achter de reactie's van Esther......

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:36

Leuk dat je je voorgesteld hebt. Dat je nog maar veel mag leren op Bokt.

Amado7

Re: Wie zit achter de reactie's van Esther......

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 21:38

Dat is nog een leuke 'voorstelling' :+

welkom!