Oh jeetje, ik ben nu ook op m.bokt.nl en ik zie precies wat jij ziet. Ik ga dit even melden
Ondertussen kun je via de mobiel gewoon op bokt.nl (zonder m) dan zie je de smileys wel.
EvelijnS
Geplaatst: 07-01-16 23:34
Kijk even bij instellingen -> wijzig weergave opties. Daar staat als het goed is om smileys als afbeeldingen weer te geven. Die van jou staat denk ik uit.
Ik heb de smileys aanstaan, maar op m.bokt.nl zie ik ze ook niet meer.
Weggebokt
Geplaatst: 07-01-16 23:37
EvelijnS schreef:
Kijk even bij instellingen -> wijzig weergave opties. Daar staat als het goed is om smileys als afbeeldingen weer te geven. Die van jou staat denk ik uit.
Dat denk ik niet, want [***] heeft het zelfde en ik op dit moment ook Wel moet ik echt m.bokt.nl intypen wil ik dit krijgen. Als ik gewoon bokt.nl intyp is er niks aan de hand
Kirsha
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-16 23:37
Heb ik gecheckt Evelijn, maar dat is het ook niet...
Oh ja op de gewone Bokt site zie ik ze wel inderdaad!
Ik gebruik al sinds jaar en dag m.bokt, had eerst een telefoon die de normale site niet kon handelen en nu ik een normale telefoon heb is de gewoonte eigenlijk gebleven dus ja
Hilli
Geplaatst: 07-01-16 23:48
m.bokt.nl is een uitgeklede versie van het gewone bokt. Nu de browsers (mobieltjes/tablets) beter worden en het design van Bokt daar ook op werkt niet meer zo nodig, maar wel handig . Hier zijn de smileys ook kwijt in m.bokt.nl zie ik nu.