nieuw maar toch niet helemaal...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

virginieh

nieuw maar toch niet helemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 13:48

Hallo iedereen,
Na al die jaren enkel maar af en toe van op afstand mee te lezen op bokt , heb ik eindelijk een profiel aangemaakt ;)
Dus dacht ik, ik kan me beter even voorstellen...

Ik ben 28jaar en woon in België, provincie Antwerpen, samen met mijn vriend die een hekel heeft aan paarden haha (eigenlijk heeft hij er niet echt een hekel aan, hij heeft er gewoon schrik van) :+
20jaar lang heb ik paard gereden, heel uiteenlopend maar steeds wel recreatief, competitie heeft me nooit aangesproken. ik begon zoals bijna iedereen op de manege en rond mijn 14de had ik een halve stal met mijn grote liefde 'crocodile dundee', een koppige bonte D-pony waar ik echt zalige jaren mee heb beleefd. Zijn stal was naast het bos en daar hebben we ook de meeste tijd gespendeerd. Omdat zijn baasje hogere studies deed en vaak naar het buitenland ging was Dundee op een gegeven moment als mijn eigen paardje. jammer genoeg heeft hij een paar jaar geleden deze aardbol moeten verlaten voor het paardenparadijs... RIP Dundee...
Daarna ben ik verhuisd en nog een paar andere verzorgpaarden gehad, wat eigenlijk nooit echt hetzelfde was. Mijn laatste verzorgpaardje was 2 jaar geleden een Brabands trekpaard, wat nog ingereden moest worden (bleek achteraf). Het is toen ook flink mis gelopen en na en val met een gebroken rug is het paarden avontuur voor mij even gestopt.

ondertussen hou ik mij vooral bezig met mijn twee andere passies: mijn hond en fotografie :-)

Het paardenvirus heeft mij al bij al toch nog niet verlaten en ik hoop ooit opnieuw wat meer tijd en moed te vinden om opnieuw te gaan rijden (misschien vind ik dat laatste hier op bokt wel), wel met een zadelmak paardje deze keer /3

Anoniem

Re: nieuw maar toch niet helemaal...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-15 20:34

Welkom virginieh, veel plezier op Bokt :)
Ik hoop dat je het vertrouwen en plezier in het rijden weer terug gaat vinden in de toekomst!

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-15 16:16

Dank je Marie Anne! ik hoop het ook :-)

Mayra9148

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-15 01:10

Veel plezier en hoop dat je snel weer terug gaat naar het paardrijd gebied !

virginieh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-15 20:34

Dank je :-) !