"Geplaatst:" door jezelf?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sadira

"Geplaatst:" door jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-15 22:16

Regelmatig merk ik aan mezelf dat ik dat mis op bokt: een knopje om alle berichten die je zelf in een topic hebt geplaatst snel terug te kunnen kijken. De optie "geplaatst:" bestaat natuurlijk al, dat linkje dat als je erop klikt je alle berichten van een persoon terug kunt zien. Dat kun je uiteraard ook bij je eigen posts doen.

Maar dat neemt niet weg dat het soms in snellopende topics heel irritant is om eerst een van je eigen posts terug te moeten vinden voordat je dat kunt doen. Dan moet je hele pagina's doorspitten. Terwijl het juist zo makkelijk zou zijn om bijvoorbeeld 'eventjes snel' terug te kunnen kijken voordat je wat post wat je ook alweer als allerlaatst daarvoor gezegd hebt, om even te kunnen kijken of je bijvoorbeeld iets al wel of niet verteld hebt.

Persoonlijk zou ik het verrekte handig vinden als er een knopje zou zijn op elke pagina die je meteen naar die lijst met je eigen berichten in dat topic zou leiden. Ben ik de enige daarin? Misschien ben ik wel raar daarin hoor :+ maar ik merk regelmatig aan mezelf dat ik zo'n functie mis.

Shadow0

Re: "Geplaatst:" door jezelf?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:25

Ik vind het zeker geen gek idee - een manier om snel te filteren op jezelf, de topicstarter, of misschien mod-reacties zou best handig kunnen zijn.

Maar mijn vraag aan jou: waar zou je dat knopje plaatsen, op zo'n manier dat mensen het makkelijk kunnen vinden en het toch niet in de weg staat? Nu al vinden veel mensen die voor het eerst op bokt komen de wirwar van knopjes en dingetjes overweldigend... Waar ik ze geen ongelijk in kan geven. Als ik een goed idee heb hoe dat duidelijker kan, zou ik het zeker in willen bouwen :j Dus iedereen die goeie ideeen heeft, deel ze vooral.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:28

Naast het knopje volg dit topic. Ik vind bokt totaal niet een wirwar van knopjes. Het Is heel helder wat el knopje doet.
Wat mij ook wel een idee lijkt Is dat bokt gewoon gelijk bij het uploaden de avatar verkleind. Ik heb nu zo veel verkleinde dingen opgeslagen. Wat ik persoonlijk niet fijn vind.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:30

Shadow0 schreef:
Ik vind het zeker geen gek idee - een manier om snel te filteren op jezelf, de topicstarter, of misschien mod-reacties zou best handig kunnen zijn.

Maar mijn vraag aan jou: waar zou je dat knopje plaatsen, op zo'n manier dat mensen het makkelijk kunnen vinden en het toch niet in de weg staat? Nu al vinden veel mensen die voor het eerst op bokt komen de wirwar van knopjes en dingetjes overweldigend... Waar ik ze geen ongelijk in kan geven. Als ik een goed idee heb hoe dat duidelijker kan, zou ik het zeker in willen bouwen :j Dus iedereen die goeie ideeen heeft, deel ze vooral.

Ik plaats wel een how to; bokken op youtube, als jullie dat knopje regelen. O:)
Het lijkt mij namelijk superhandig! 8-)

corine1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 11:35

Ik ken het knopje ook van andere forums, zou ik ook zeker handig vinden. Ik zou hem gewoon in de laatste reactie in het betreffende topic van de forummer zetten (uhm, duidelijk? :+)

En ook ik vind bokt juist een overzichtelijk forum, groot natuurlijk, maar zeer goed werkbaar!!

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:12

Hm, Shadow, daar heb ik ook over nagedacht. Misschien als optie bij "doorzoek dit onderwerp", als dropdownmenu'tje, vergelijkbaar met de zoekbalk bovenin, om te klikken op "doorzoek op je eigen posts" (of op de andere opties die je noemt)? Ik zit wat op en neer te scrollen en dat lijkt me tot nu toe nog de meest logische plek.

Shiawase

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:14

Dat zou ik ook handig vinden. :j

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:30

Dat bestaat toch al.........

als je op Uitgebreid zoeken drukt
en dan bij Auteur je eigen naam in vult
krijg je een overzicht van al jouw posts op volgorde

en als je dan een kernwoord invult

Tenminste zo zoek ik mijn eigen posts terug

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 18:32

Een anders doe je gewoon rechts onderin "doorzoek dit onderwerp", daar vul je je naam in. Dan kom je zelf naar boven en kun je op geplaatst klikken.

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 18:53

Als ik zoek op Aleeneh in dit topic komt er niks naar boven hoor, Utixo.